10 لوازم جانبی موبایل محبوب در خبرنگاران (5 مرداد 1401)

به گزارش وبلاگ ویکی، این روزها گوشی های موبایل وظیفه انجام دادن بخش اساسی و اصلی امور روزانه ما را برعهده دارند. این دیوایس های هوشمند در جیب ما جای می گیرند اما جای بسیاری از ابزارها و محصولات دیگر را گرفته اند. از ماشین حساب گرفته تا دوربین و هرچیزی که در این بین واقع شده است، تقریباً همه کارها را می توانیم به وسیله گوشی های موبایل انجام دهیم. هرچند این گوشی ها کامل نیستند و ایراداتی نیز دارند، اما صنعت لوازم جانبی موبایل که در حال رشد است، کمبودهای آن ها را جبران می نماید. در این مقاله قصد داریم 10 لوازم جانبی موبایل خبرنگاران که نسبت به بقیه محبوب تر بوده و بازدید بیشتری داشته اند را به شما معرفی کنیم.

10 لوازم جانبی موبایل محبوب در خبرنگاران (5 مرداد 1401)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران فروشگاه دیجی کالا از لوازم جانبی موبایل در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل را دارید از شما دعوت می کنیم که با وبلاگ ویکی مگ در این مقاله همراه باشید.

1. کاور ونزو مدل Dexter برای گوشی شیائومی Mi 10T / Mi 10T Pro

قاب ونزو مدل Dexter مناسب برای گوشی موبایل شما، با توجه به طراحی مهندسی شده احساس فوق العاده ای به وجود می آورد و با داشتن استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر باعث محافظت کامل از گوشی همراه شما می گردد. این قاب به گونه ای طراحی شده است که از ویژگی مقاومت در برابر ضربه به صورت 360 درجه و محافظت از لنزهای دوربین بهره می برد. ویژگی منحصربه فرد و خاص این قاب هولدر یا نگهدارنده انگشتی آن است که در هنگام استفاده از گوشی دیگر نگران افتادن یا سرقت گوشی خود نخواهید بود. این هلدر امکان تبدیل شدن به یک استند را نیز دارد که می تواند دیدن فیلم ها و سریال ها را برای شما لذت بخش تر نماید. شما می توانید این لوازم جانبی را با قیمت 89,900 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ویکی خریداری نمایید.

2. کاور ونزو مدل هانتر برای گوشی شیائومی Poco X3 Pro / Poco X3

قاب ونزو مدل Hunter مناسب برای گوشی های هوشمند مذکور، با داشتن استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متری باعث محافظت کامل از گوشی همراه شما می گردد. این قاب به گونه ای طراحی شده که به صورت 360 درجه از گوشی و لنزهای دوربین آن محافظت می نماید. بعلاوه پشت قاب پایه نگهدارنده تعبیه شده که دیدنی فیلم و سریال را برای شما لذت بخش تر می نماید و ویژگی منحصر به فرد بعدی این قاب، داشتن یک جای کارت بسیار امن و بدون نگرانی از افتادن و یا جا گذاشتن است. به علت جنس و نوع طراحی این قاب شما می توانید به راحتی در هنگام ورزش های سرعتی از گوشی خود بهره ببرید. شما کاربران می توانید این محصول را با قیمت 139,900 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ویکی تهیه نمایید.

3. پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت یونیورسال 270 درجه

این محصول یک استند نگهدارنده تبلت و گوشی های موبایل با کاربردی ساده و قابل انعطاف و بسیار سبک است. کمتر پایه نگهدارنده ای در بازار موجود است که انواع سایز گوشی موبایل و تبلت تا 11 اینچ را ساپورت کند و قیمتی مناسب داشته باشد. از دیگر مزایای این محصول می توان به تغییر زاویه آن تا 270 درجه برای دید متفاوت و لاستیک های مخصوص ضد لغزش آن اشاره نمود که باعث بالا رفتن امنیت وسیله دربرگیرنده می گردد. این مدل از پایه های نگهدارنده تبلت و موبایل با قابلیت نصب روی تمامی برند های موبایل سامسونگ، سونی، ال جی، اچ تی سی، آیفون… و انواع تبلت ها با سایزهای مختلف بسیار کارآمد است. این لوازم جانبی موبایل با قیمت 9,500 تومان در وبلاگ ویکی در دسترس شما واقع شده است.

4. آستین کنترل نماینده انگشت GL1

به علت سبک بازی هایی مانند پابجی و احتیاج به انجام واکنش های سریع، کنترل بازی به وسیله گوشی های لمسی سخت و مشکل است. کاور انگشتی Gl1 برای انجام بازی های پرطرفدار مانند: PUBG, Survival Rules, Knives Out و غیره طراحی شده است که مانع از لیز خوردن دست و کند شدن حرکات بازی می گردد. شما می توانید انگشتان خود را روان تر روی صفحه نمایش جا به جا کنید و از بازی لذت بیشتری ببرید. دستکش انگشتی Gl1، ضدعرق، ضدلغزش است و حساسیت به لمس و پاسخ بسیار سریع دارد. کاور انگشتی بر روی تمامی گوشی ها، آیپدها و تبلت ها به خوبی کار می نماید. شما می توانید این محصول را با قیمت 9,100 تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

5. پایه نگهدارنده گوشی و تبلت OK Stand

OK Stand یک پایه نگهدارنده رومیزی است که برخلاف مکانیزم ساده اش، طراحی خلاقانه و جالبی دارد. در نگاه اول به این محصول این طور برداشت می گردد که یک عروسک پلاستیکی با دست هایش اقدام به نگهداری گوشی روی میزی نموده است. اما این محصول در حقیقت یک نوار پلاستیکی انعطاف پذیر است که در دو انتهایش گیره هایی به شکل دست انسان دارد. کافی است تا قسمت های نگه دارنده آن را به آرامی و به میزان عرض گوشی تان باز کنید و اجازه دهید که گوشی تان در میان آن قرار گیرد. از آنجایی که دهانه این محصول تا 21 سانتی متر باز می گردد، علاوه بر گوشی های موبایل، بسیاری از تبلت های موجود در بازار نیز به وسیله این پایه پشتیبانی می شوند. شما می توانید این محصول را با قیمت 7,330 تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

6. قلم لمسی 001

قلم های لمسی یا به اصطلاح استایلوس ها، به وسایلی گفته می گردد که همچون قلم معمولی بر روی کاغذ عمل می نمایند، با این تفاوت که این گجت ها، برای دستگاه های با نمایشگر لمسی طراحی شده اند. از جمله ویژگی های این قلم تاچ، خوش سایز بودن آن است که نگرانی شما دارای را از بابت حمل آسان با داشتن فرمی شبیه اتوماتیک با وزن کم کاملا رفع می نماید. این قلم مخصوص صفحات لمسی تطابق 100 درصدی با صفحه نمایش های لمسی خازنی دارند. نوک این قلم از جنس پلاستیک فومی بسیار نرم طراحی شده که هیچ خط و خشی روی صفحه گوشی یا تبلت شما ایجاد نمی نماید. قابلیت انجام اسکرول، تایپ، لمس تکی و چندگانه و… به راحتی با این قلم لمسی امکان پذیر خواهد بود. شما کاربران دیجی کالا مگ می توانید این محصول را با قیمت 9,500 تومان خریداری نمایید.

7. دسته بازی پابجی Rasin به همراه آستین کنترل نماینده انگشت

دسته بازی پابجی مدل Rasin دسته ای بسیار کوچک با عملکردی فوق العاده است که به راحتی روی گوشی هوشمند و یا تبلت قرار می گیرد و برخلاف دسته های دیگر مزاحمتی در سایر امکانات گوشی ایجاد نمی نماید. Rasin با داشتن یک بسته بندی کوچک به راحتی در جیب جای می گیرد و حمل و نقل آن بسیار ساده است. به علت سبک بازی هایی مانند Survival Rules و PUBG و احتیاج به انجام واکنش های سریع، کنترل بازی به وسیله گوشی های لمسی سخت و مشکل است. اما اتصالات این دسته به گونه ای حساس و دقیق انتخاب شده که نه تنها کوچک ترین اختلالی در بازی ایجاد نمی نماید، بلکه سرعت عمل را بسیار بالا می برد. بعلاوه این دسته احتیاجی به شارژ شدن به وسیله برق و یا باتری ندارد. شما می توانید این محصول را با قیمت 34,000 تومان از وبلاگ ویکی تهیه کنید.

8. شارژر دیواری 20 واتی اپل

توان خروجی در این مدل از شارژرهای دیواری اپل 20 وات است. بعلاوه جریان خروجی در آن 3.0 آمپر شدت دارد و برای شارژ باتری انواع گوشی های موبایل، دوربین دیجیتال و دیگر لوازم از این قبیل مناسب خواهد بود. البته توجه داشته باشید که این سه شاخه با پریز برق در ایران سازگاری ندارد و شما برای استفاده از آن باید از یک تبدیل 3 به 2 بهره ببرید. پس از استفاده از این تبدیل، شما می توانید شارژر را به طور مستقیم به پریز برق متصل نموده و دستگاه مورد نظر خود را با یاری یک کابل USB به آن متصل کنید. ولتاژ ورودی در این شارژر 220 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی در آن 20 ولت است. وزن این شارژر 80 گرم بوده و ابعاد آن به صورتی طراحی شده که به سادگی قابل حمل باشد. شما می توانید این محصول را با قیمت 560,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ویکی خریداری نمایید.

9. کارت حافظه microSD HC تروبایت | ظرفیت 32 گیگابایت

این مدل از کارت حافظه های تروبایت از استاندارد U3 بهره می برد که برای عکاسی و فیلم برداری بسیار مناسب است و با توجه به سرعت بالای آن هیچ توقفی در حین عکاسی یا فیلم برداری و یا انتقال اطلاعات نخواهید داشت. در بسته بندی محصول یک آداپتور SD نیز موجود است که می توانید از آن برای دستگاه هایی که درگاه SD دارند بهره ببرید. داخل بسته بندی آن یک کارت خوان و یا مبدل فلش نیز وجود است که می توانید کارت حافظه را داخل آن قرار دهید و به عنوان یک رم ریدر و یا یک فلش مموری از آن بهره ببرید. شما می توانید این محصول را با قیمت 105,500 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ ویکی خریداری نمایید.

10. لامپ ال ای دی USB A-001

لامپ ال ای دی یک لامپ حباب دار و قابل حمل بوده که برای خانه و بیرون آن مناسب است و به وسیله USB به کامپیوتر، پاوربانک و شارژر متصل می گردد . جنس حباب آن از نوعی پلاستیک است که نشکن بوده و به طول عمر لامپ یاری می نماید . یک دسته کوچک نیز در پایین آن تعبیه شده که در هنگام استفاده به هر جایی وصل می گردد . این لامپ ال ای دی وزن بسیار سبکی دارد که به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید. این لامپ دارای یک سیم متصل یک متری با سری USB و یک سیم با سری microUSB است و به راحتی روشن می گردد. اگر در پی یک لامپ هستید که بتوانید حتی در سفر و کمپینگ نیز از آن استفاده نمایید، این لامپ می تواند گزینه مناسبی باشد. شما می توانید این لوازم جانبی موبایل پرفروش را با قیمت 27,900 تومان از وبلاگ ویکی بخرید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 لوازم جانبی موبایل محبوب در خبرنگاران (5 مرداد 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 لوازم جانبی موبایل محبوب در خبرنگاران (5 مرداد 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید