متال گیر سالید 4 بالاخره از چنگال پلی استیشن 3 رها خواهد شد

به گزارش وبلاگ ویکی، کونامی اخیرا از جزئیات مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 رونمایی نموده و اکنون لیست بازی های معرفی نشده Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 به بیرون درز نموده است.

متال گیر سالید 4 بالاخره از چنگال پلی استیشن 3 رها خواهد شد

سری متال گیر سالید سال هاست که عملا غیرفعال بوده است، اما کونامی به نوعی در حال بازگرداندن آن است. در واقع در کنار بازسازی نسخه سوم سری، به نظر می رسد که نسخه های مختلف این سری روی کنسول های نسل تازه و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهند گرفت. براساس شایعات منتشر شده، مجموعه دوم شامل Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots ،Metal Gear Solid: Peace Walker و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain خواهد بود.

اگر این اطلاعات دقیق باشد، این موضوع اتفاق مهمی برای سری خواهد بود. به هر حال متال گیر سالید 4 بیش از یک دهه است که تنها به صورت انحصاری برای پلی استیشن 3 در دسترس است، بنابراین تجربه این بازی مورد تحسین روی پلتفرم های مدرن کار بزرگی خواهد بود. از طرفی Metal Gear Solid: Peace Walker برای اولین بار در سال 2010 به عنوان پنجمین قسمت از سری متال گیر سالید که به طور خاص برای پلی استیشن پرتابل ساخته شده بود، عرضه شد. این بازی بعدها به عنوان بخشی از مجموعه Metal Gear Solid HD روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد.

در این میان متال گیر سالید 5 در سال 2015 به عنوان آخرین اثر هیدئو کوجیما در کونامی عرضه شد. این بازی روی کنسول های نسل هفتم و هشتمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر و با نظرات مثبتی روبرو شد. البته این امکان وجود دارد که این مجموعه بتواند حتی بازی های بیشتری را در خود نیز داشته باشد. از بین آثاری که می توانند در بسته دوم به عنوان هدیه قرار گیرند، می توان به نسخه Ground Zeroes یا Ghost Babel اشاره نمود.

لازم به ذکر است که بسته Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و بسته دوم نیز احتمالا روی پلتفرم های ذکر در تاریخی نامشخص در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "متال گیر سالید 4 بالاخره از چنگال پلی استیشن 3 رها خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متال گیر سالید 4 بالاخره از چنگال پلی استیشن 3 رها خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید