با برترین لوازم جانبی PS4 در بازار آشنا شوید

به گزارش وبلاگ ویکی، پلی استیشن 4 (PS4) یکی از محبوب ترین کنسول های بازی در دنیا است و میلیون ها هوادار دارد. برای استفاده بهینه از این کنسول بازی و تجربه ای هیجان انگیز و کامل در بازی های مورد علاقه خود، بهره گیری از لوازم جانبی مناسب و با کیفیت بسیار مهم هستند. از هدست های با کیفیت برای صدای فوق العاده و ارتباط بهتر با دیگر بازیکنان گرفته تا محصولاتی مانند پایه های نگهدارنده کنسول و شارژرهای دسته بازی علاوه بر افزایش عمر مفید کنسول، به بهبود کیفیت تجربه بازی شما یاری می نمایند. در راهنمای خرید برترین لوازم جانبی PS4 خبرنگاران همراه ما باشید تا شما را با یک سری محصولات مجذوب کننده آشنا کنیم که می توانند تجربه گیمینگتان را به سطح بالاتری برسانند.

با برترین لوازم جانبی PS4 در بازار آشنا شوید

برترین لوازم جانبی PS4؛ محافظ دسته

محافظ دسته پلی استیشن 4 مدل death stranding به همراه روکش آنالوگ بسته دو عددی

اگر در پی افزایش طول عمر دسته های PS4 خود هستید، استفاده از محافظ دسته می تواند به شما در این زمینه یاری شایانی کند. محافظ دسته پلی استیشن 4 مدل death stranding، یک محصول بسیار باکیفیت و در عین حال مجذوب نماینده است که از جنس پلاستیک TPU نرم فراوری شده و تمام بخش های دسته PS4 شما را به خوبی پوشش می دهد. این محصول انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی ساده و آسان می توان دسته را درون کاور قرار داد یا از آن خارج کرد. در بخش داخلی این محافظ دسته پلی استیشن 4، پوشش میکروفایبر تعبیه شده تا بدنه آن دچار خط وخش نگردد.

از لحاظ وزنی باید اشاره کنیم که سنگینی وزن این محصول حدود 10 گرم است و به هیچ عنوان به وزن نهایی دسته شما اضافه نمی نماید. طرح چاپ شده روی این محصول نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و در اثر استفاده زیاد دچار مشکلاتی نظیر پوسته پوسته شدن یا کم رنگ شدن نخواهد شد. بعلاوه بدنه محافظ دسته پلی استیشن 4 مدل death stranding ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی کاور باقی نخواهد گذاشت.

محافظ دسته پلی استیشن 4 مدل Skeleton کد 1006146

یکی از برترین لوازم جانبی PS4 در بازار محافظ دسته پلی استیشن 4 مدل Skeleton کد 1006146 است که کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد و کاربران این موضوع را با در دست گرفتن آن متوجه خواهند شد. جنس این محافظ دسته بسیار نرم است و حس و حال خوبی را به کاربران القا می نماید. شرکت سازنده برای فراوری این محصول از پلاستیک استفاده کرده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی دارد. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این کاور، خاصیت ضدتعریق بودن آن است و همین موضوع باعث می گردد تا دستان شما هنگام بازی کردن عرق نکند.

وزن این کاور محافظ حدود 10 گرم است و کاربران با نصب آن روی دسته PS4 خود، عملاً هیچ تغییر محسوسی را احساس نخواهند کرد. کاور مدل Skeleton کد 1006146 انعطاف پذیری خوبی هم دارد و به راحتی می توانید دسته را درون آن قرار دهید یا اینکه آن را جدا کنید. برش های اجرا شده برای این کاور با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها و دکمه های دسته با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. این محصول در برابر آب نیز مقاوم است و لکه های چربی را نیز به خود جذب نمی نماید.

محافظ دسته پلی استیشن 4 مدل Skeletons and glasses

محافظ دسته پلی استیشن 4 مدل Skeletons and glasses، اگرچه شاید برترین لوازم جانبی PS4 نباشد، اما با ویژگی ها و کیفیت بسیار مناسبش توانسته رضایت 100 درصدی خریدارانش در وبلاگ ویکی را به دست بیاورد. این کاور دسته PS4 از از پلاستیک سخت ساخته شده و حداکثر محافظت را به شما ارائه می دهد. جنس این کاور محافظ به گونه ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می نماید و موجب می گردد تا دسته در صورت سقوط آسیب نبیند. این محصول در برابر آب مقاوم است و در صورت کثیفی به راحتی می توانید آن را با آب تمیز کنید.

طراحی خاص پوشش بیرونی این محافظ دسته موجب شده تا هنگام کار کردن از دست کاربران سر نخورد و بعلاوه پوست دست آن ها عرق نکند. این محصول لکه های ناشی از اثرات انگشت و گرد وغبار را نیز دفع می نماید. برش اجرا شده برای پورت ها و دکمه ها نیز با دقت بسیار بالایی اجرا شده اند و برای بهره گیری از این موارد هیچگونه مزاحمتی را ایجاد نمی نماید. بعلاوه وزن این محصول تنها 10 گرم است و این یعنی که اصلا متوجه سنگینی وزن این کاور در هنگام استفاده از دسته نخواهید شد.

محافظ دسته پلی استیشن 4 مدل 335

محافظ دسته پلی استیشن 4 مدل 335، طراحی بسیار مجذوب نمایندهی دارد که می تواند در عین زیبا نگه داشتن ظاهر دسته PS4 شما، از آن به برترین شکل ممکن محافظت کند. این کاور دسته پلی استیشن 4 که از جنس پلاستیک نرم فراوری شده، انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارد و همین موجب می گردد تا کاربران به راحتی بتوانند دسته را درون محافظ قرار دهند و یا آن را خارج نمایند. برای خرید این کاور در وبلاگ ویکی می توانید از بین 7 رنگ انتخاب کنید و مهم ترین ویژگی آن هم جنس نرم بخش پشتی آن است که حس خوبی را کاربر منتقل می نماید.

این محصول در وبلاگ ویکی درصد رضایت بالایی دارد و 82 درصد کاربرانی که آن را خریداری کرده اند، خرید این محصول را به دیگر کاربران پیشنهاد داده اند. کاور دسته پلی استیشن 4 مدل 335 به طور همه جانبه از بخش های مختلف دسته PS4 شما محافظت می نماید و حتی برای بخش آنالوگ ها نیز از محافظ خاصی استفاده شده که به همراه کاور به کاربران تقدیم می گردد. به لطف برش کاری دقیق پورت شارژ این محصول، کاربران احتیاجی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این دسته ندارند.

برترین لوازم جانبی PS4؛ برچسب محافظ بدنه

برچسب افقی پلی استیشن 4 ونسونی طرح 5 Mix

برچسب کنسول بازی پلی استیشن 4، یکی از برترین لوازم جانبی PS4 در بازار است که می تواند کنسول شما را تزیین کند. این برچسب علاوه بر تغییر شکل ظاهری کنسول شما، می تواند از آن در برابر گرد و خاک و تا حدودی در برابر خیس شدن محافظت کند. این محصول به راحتی روی کنسول شما قرار می گیرد و چسب آن از کیفیت بالایی برخوردار است. بعلاوه، در صورتی که بخواهید این برچسب را از پلی استیشن خود جدا کنید، اثری از چسب ها بر روی کنسول باقی نمی ماند و به راحتی از آن جدا می گردد. طرح این مدل Mix است. گفتنی است که این برچسب از نوع افقی است و مناسب برای حالت خوابیده پلی استیشن محسوب می گردد.

طراحی این برچسب فوق العاده مجذوب نماینده است و در اثر گرما و نور به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمی دهد. برچسب افقی پلی استیشن 4 ونسونی طرح 5 Mix همه بخش های بدنه PS4 شما را به خوبی می پوشاند و از آن تا حدودی نیز محافظت می نماید. البته باید اشاره کنیم که منافذ گردش هوا PS4 با استفاده از این محصول باز خواهد ماند و از نظر هیچ مسئله ای وجود ندارد. کیفیت بالای این محصول رضایت 100 درصدی خریدارانش در وبلاگ ویکی را به همراه داشته است.

برچسب افقی پلی استیشن 4 فت گراسیپا طرح Red 2

یکی دیگر از برترین لوازم جانبی PS4، برچسب افقی پلی استیشن 4 فت گراسیپا طرح Red 2 است که ضمن افزایش زیبای ظاهری دستگاه و تزیین آن با لوگوی پرسپولیس، باعث حفاظت در برابر خط و خش، گرد و غبار نیز می گردد. نمای همیشگی کنسول شاید پس از مدتی خسته نماینده به نظر بیاید اما استفاده از این برچسب می تواند شکل و روح تازه ای به آن ببخشد. طرح، رنگ و نمادهای مختلف این برچسب به قدری متنوع است که می تواند طیف وسیعی از سلایق مختلف را پوشش دهد. این کاور ضخامت مناسب دارد به طوریکه نه آن قدر نازک است که به راحتی پاره گردد و آن آنقدر ضخیم است که به سختی روی دستگاه قرار بگیرید.

طریقه نصب کاور تنها با جداسازی لایه پشتی آن و قرار دادن روی دستگاه انجام می گردد. در صورتی که احتیاج به تعویض و یا تغییر برچسب داشتید با خیال راحت می توانید آن را از روی دستگاه جدا کرده و برچسب دیگری را نصب نمایید. خواهید دید که هیچ گونه اثری از چسب روی کنسول باقی نخواهد ماند. از دیگر ویژگی های این بسته زیبا، برچسب دو قلو برای دو دسته است که به راحتی می توانید ظاهری آن ها را با بدنه کنسول هماهنگ نمایید. این محصول در برابر آب نیز مقاوم است و در برابر خط وخش های احتمالی نیز از دستگاه شما به خوبی محافظت می نماید.

برچسب افقی پلی استیشن 4 گراسیپا طرح Winter-03

برچسب افقی پلی استیشن 4 گراسیپا طرح Winter-03، کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و طرح چاپ شده روی آن نیز در اثر گرما و نور پوسته پوسته نمی گردد و از بین نمی رود. این محصول ضخامت کاملاً مناسبی دارد و همه بخش های دستگاه شما را به خوبی تحت پوشش خود قرار می دهد. برای نصب کردن این برچسب، تنها کافی است که بخش پشتی آن را بردارید و سپس آن را روی بدنه PS4 خود بچسبانید.

چسب این محصول اگرچه قدرتمند است اما هیچ لکه و اثری از خود روی بدنه باقی نمی گذارد؛ بنابراین با خیال راحت می توانید آن را از روی دستگاه جدا کرده و برچسب دیگری را روی آن قرار دهید. ساختار این کاور از نوع براق است و به همین علت اثر انگشت و ذرات ریز چربی را به خود جذب نمی نماید. این محصول در وبلاگ ویکی درصد رضایت بالایی دارد و 92 درصد کاربرانی که آن را خریداری کرده اند، خرید این محصول را به دیگر کاربران پیشنهاد داده اند. به همراه این محصول، برچسب دو قلو برای دو دسته به شما تقدیم می گردد که می توانید ظاهر آن ها را با بدنه دستگاه ست کنید.

برترین لوازم جانبی PS4؛ کیف پلی استیشن

کیف حمل پلی استیشن 4 کد 222

کیف حمل پلی استیشن 4 کد 222، یکی از برترین لوازم جانبی PS4 در بازار به شمار می رود. این محصول که در دو رنگ بندی مشکی و خاکستری در فروشگاه آنلاین وبلاگ ویکی به فروش می رسد، از جنس پلاستیک با کیفیت مناسب فراوری شده و به راحتی PS4 شما را دربر می گیرد. وزن این محصول حدود 610 گرم است و خیلی زود به وزن آن عادت پیدا خواهید کرد. جنس پلاستیکی این کیف نیز در اثر استفاده زیاد پوسته پوسته نمی گردد و در برابر خط وخش ها نیز تا حدودی مقاوم است.

این کیف از ساختار مات بهره می برد، به همین علت کمترین مقدار چربی و اثر انگشت را به خود جذب می نماید و با این تفاسیر بعد از مدت ها استفاده همچنان ظاهر شیک و بادوام خود را حفظ خواهد نمود. بندهای این محصول که روی دوش کاربران قرار می گیرند، به صورت کامل استانداردسازی شده اند و به راحتی می توانند وزن پلی استیشن شما را تحمل نمایند. علاوه بر PS4، شما می توانید دو دسته، کابل های برق و کابل HDMI را نیز با این محصول حمل و نقل کنید.

کیف حمل کنسول پلی استیشن 4 مدل Call of Duty MW2

اگر در پی یک کیف بسیار باکیفیت و در عین حال مقاوم برای PS4 هستید، می توانید مدل Call of Duty MW2 را به عنوان یکی دیگر از برترین لوازم جانبی PS4 برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول بسیار جادار است و به خوبی پلی استیشن شما را درون خود جای می دهد. علاوه بر این، فضاهایی برای قرار دادن دو دسته بازی و سایر وسایل ضروری نیز درون آن تعبیه شده است. بعلاوه یک ضربه گیر حباب دار درون این کیف دیده می گردد تا خیال کاربران از بابت محافظت همه جانبه از دستگاه هوشمندشان راحت باشد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک فراوری شده و طرح بسیار شیک و مجذوب نمایندهی نیز روی آن چاپ شده است. درون این کیف یک بند چسبی نیز تعبیه شده که شما می توانید جهت نگهداری ثابت کنسول از آن بهره ببرید. علاوه بر PS4، شما می توانید از این کیف برای حمل ایکس باکس نیز بهره ببرید.

برترین لوازم جانبی PS4؛ پایه شارژ دسته

پایه شارژ دسته بازی PS4 مدل W60P190

اگرچه دسته های PS4 را می توان با استفاده از کابل میکرو USB، شارژ کرد، اما اگر در پی یک روش پیشرفته تر برای شارژ کردن آن ها هستید، پایه شارژ دسته بازی PS4 مدل W60P190 گزینه بسیار خوبی برای شماست. این پایه از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت فراوری شده که مقاومت و دوام خوبی دارد و شما می توانید به طور همزمان دو دسته را برای شارژ شدن روی آن قرار دهید. این محصول سرعت شارژ بالایی دارد و زودتر دسته های PS4 را شارژ می نماید. توجه داشته باشید که این محصول صرفا از دسته های فراوری شده به وسیله سونی پشتیبانی می نماید. بنابراین اگر دسته شما از برند دیگری است، این شارژر برای شما کارایی خاصی نخواهد داشت. این محصول باید به طور مستقیم به برق متصل گردد و مجهز به آداپتور درون جعبه نیز است. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به نشانگر شارژ و درگاه شارژ با روکش طلا اشاره نمود.

پایه شارژ دوب مدل TP4-891

این محصول که یکی دیگر از لوازم جانبی PS4 در بازار محسوب می گردد، علاوه بر ایستاده نگه داشتن پلی استیشن، آن را خنک نگه می دارد. در کنار پایه، دو محفظه برای قراردادن دسته های دوال شاک تعبیه شده است که با قراردادن دسته در آن ها، دسته ها شارژ می شوند. برق مورد استفاده برای چرخش فن ها، به وسیله یک کابل USB تعبیه می گردد که باید آن را به پورت USB کنسول متصل کرد. شما می توانید شدت چرخش فن ها را به وسیله دکمه تعبیه شده، تنظیم کنید؛ بعلاوه، وجود سه پورت USB در بدنه این محصول، امکان شارژ دسته های بیشتری را فراهم می نماید. جنس ساخت این پایه شارژ از پلاستیک است و کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز دارد. این محصول در وبلاگ ویکی درصد رضایت بالایی دارد و 81 درصد کاربرانی که آن را خریداری کرده اند، خرید این محصول را به دیگر کاربران پیشنهاد داده اند.

برترین لوازم جانبی PS4؛ فن خنک نماینده

فن خنک نماینده پلی استیشن 4 اسلیم مدل Intelligent

این فن به بدنه کنسول متصل شده و از بالارفتن دمای آن حین بازی جلوگیری می نماید. برای اتصال آن به کنسول باید از کابل همراهش استفاده گردد. با توجه به کوچک بودن ابعاد این کنسول، ممکن است در صورت استفاده طولانی مدت حرارت آن بالا رود و به مرور زمان سخت افزار آن آسیب ببیند. در نتیجه داشتن یک فن خنک نماینده تا حد زیادی واجب است. این فن حین کار کردن صدای بسیار کمی فراوری می نماید که به سختی قابل شنیدن است. در نتیجه برای گیمر مزاحمتی ایجاد نمی گردد. منبع تغذیه فن ها به وسیله کابل همراه آن و از کنسول تعبیه می گردد؛ بنابراین برای استفاده از آن محدودی خاصی ندارید.

فن خنک نماینده پلی استیشن 4

فن خنک نماینده پلی استیشن 4، برای جلوگیری از بالا رفتن حرارت بی رویه این کنسول تعبیه شده است. با اینکه این کنسول مجهز به یک فن داخلی است، این محصول، با خنک نگه داشتن کنسول از فشار وارد شدن به این قطعه داخلی جلوگیری می نماید. این فن خنک نماینده که دقیقا متناسب با ابعاد پلی استیشن 4 طراحی و ساخته شده، به راحتی در قسمت پشتی این کنسول قرار می گیرد و هیچ فشاری به کنسول وارد نمی نماید. بعلاوه، این محصول با چرخش فن ها، هیچ صدایی فراوری نمی نماید و باعث می گردد برای کاربر هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نگردد. این فن با یک کابل USB به کنسول متصل شده و از برق آن تغذیه می نماید. برای سهولت استفاده از این دستگاه، به همراه آن کابل USB مورد احتیاج، عرضه می گردد.

برترین لوازم جانبی PS4؛ هدست

هدست سونی مدل PULSE 3D

اگر برای PS4 خود در پی یک هدست باکیفیت و فوق العاده باکیفیت هستید، هدست سونی مدل PULSE 3D را می توانید به عنوان برترین لوازم جانبی PS4 خود در نظر بگیرید. این هدست دارای طراحی فوق العاده زیبا و ارگونومیک با دو میکروفون تعبیه شده درون گوشی ها با قابلیت حذف صدای پس زمینه، پورت USB-C برای شارژ و کنترلی آسان است. بعلاوه باید به دکمه هایی روی گوشی چپ برای کنترل مقدار صدا، قطع کردن میکروفون و مانیتورینگ صدا اشاره کنیم. این محصول به گونه ای مهندسی شده تا صدایی سه بعدی را به شما ارائه دهد و با استفاده از موتور صوتی Tempest، شما را در بازی غرق کند. شما می توانید با استفاده از یک کابل 3.5 میلی متری، این هدست را به دوال سنس یا دوال شاک 4 خود وصل کنید.

برترین لوازم جانبی PS4؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 14 محصول کاربردی برای PS4 پرداختیم تا با استفاده از آن ها تجربه گیمینگ بسیار خوبی داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "با برترین لوازم جانبی PS4 در بازار آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین لوازم جانبی PS4 در بازار آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید