چگونه با ساخت بازی در روبلاکس پول در بیاوریم؟

به گزارش وبلاگ ویکی، بازی روبلاکس (ROBLOX) یک اپلیکیشن جالب با محبوبیتی بسیار زیاد است. این اپ با ده ها میلیون دانلود دسترسی به مجموعه ای نامحدود از بازی های اینترنتی و آنلاین را برای شما فراهم نموده است. روبلاکس به وسیله استودیوی ROBLOX Corporation طراحی شده است و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این بازی قابلیت اجرا بر روی دستگا ه های مختلف را دارد. اندروید، IOS ، ویندوز و ایکس باکس وان از پلتفرم هایی هستند که می توانند میزبان روبلاکس باشند. با نصب ROBLOX برروی دستگاه خود می توانید به یکی از بزرگترین پلتفرم های جمعی بازی آنلاین در دنیا ملحق شوید و با بیش از 100 میلیون کاربر از سراسر دنیا به صورت آنلاین مشغول بازی کردن شوید.

چگونه با ساخت بازی در روبلاکس پول در بیاوریم؟

شارژ اکانت روبلاکس با خرید گیفت کارت روبلاکس

روبلاکس بزرگترین بازی تعاملی دنیا است؛ پلتفرمی است که به بچه ها اجازه می دهد به صورت سه بعدی بازی نمایند. روبلاکس یک بازی رایگان است و در سراسر دنیا در همه تلفن های هوشمند مدرن، تبلت ها، رایانه های رومیزی،Xbox One ، Oculus Rift و HTC Vive در دسترس است.

بازی روبلاکس (Roblox) یک پلتفرم چندنواختی آنلاین است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از ابزارهای ساده و سرگرم نماینده، بازی ها، تجربیات و دنیا های خود را بسازند و با دیگران به اشتراک بگذارند. در بازی روبلاکس، کاربران می توانند از نقشه ها و ابزارهای مختلف استفاده نمایند و به دلخواه خود بازی ها و تجربیات مختلفی را بسازند.

روبلاکس استودیو: ساخت بازی های سه بعدی به صورت رایگان

روبلاکس استودیو یک محیط توسعه بازی رایگان است که به وسیله Roblox Corporation پیشرفته است. این برنامه برای ساخت بازی های سه بعدی در پلتفرم روبلاکس استفاده می گردد. روبلاکس استودیو برای کاربران مبتدی و پیشرفته قابل دسترسی است و دارای مجموعه ای گسترده از ابزارها و منابع برای ساخت بازی های پیچیده و مجذوب کننده است.

روبلاکس استودیو به کاربران اجازه میدهد تا بازی های مورد علاقه خود را ایجاد نمایند و سایر افراد در سراسر دنیا این بازی را در سیستم عامل خود ببینند. قابلیتی که هنگام ساخت اکانت روبلاکس وجود دارد این است که مواردی را که دوست ندارید در معرض دید فرزندتان باشد را لحاظ کنید. به عنوان مثال: سلاح، خشونت و محتوای نامناسب مواردی هستند که می توان آنها را فیلتر کرد.

روبلاکس: یک پلتفرم بازی و کسب عایدی

روبلاکس یک پلتفرم بازی آنلاین است که به کاربران امکان می دهد بازی های خود را ایجاد و تجربه نمایند. یکی از راه های کسب عایدی در روبلاکس، ساخت بازی نو است. هنگامی که کاربر بازی نوی ایجاد می نماید، در اکانت روبلاکس او عایدیی اعمال می گردد که به آن Robux می گویند. Robux یک ارز در سیستم عامل است که اجازه خرید، ارتقا و عضویت را برای کاربر فراهم می نماید.

اندازه Robux که کاربر برای ایجاد یک بازی دریافت می نماید، به عوامل مختلفی از جمله کیفیت بازی، محبوبیت آن و تعداد بازیکنانی که از آن استفاده می نمایند بستگی دارد. به طور کلی، بازی های با کیفیت بالا و مجذوب کننده که به وسیله تعداد زیادی از بازیکنان بازی می شوند، بیشترین Robux را برای سازندگان خود کسب می نمایند.

کاربران می توانند Robux خود را برای خرید آیتم های مجازی در فروشگاه روبلاکس خرج نمایند. این آیتم ها می تواند شامل لباس ها، کلاه ها، کفش ها، قدرت های ویژه و موارد دیگر باشد. کاربران بعلاوه می توانند Robux خود را برای ارتقای بازی های خود یا خرید عضویت ویژه استفاده نمایند.

کاربران می توانند Robux خود را به پول نقد واقعی تبدیل نمایند. برای انجام این کار، باید حداقل 100,000 Robux داشته باشند. هنگامی که کاربر 100,000 Robux را جمع آوری کرد، می تواند آن را به حساب PayPal خود منتقل کند.

مراحل ساخت اکانت روبلاکس

ساخت اکانت روبلاکس آسان است، اگر برای فرزند خود اکانت ایجاد میکنید، حتماً دقت کنید تاریخ تولد او را به درستی وارد کنید. روبلاکس برای حفاظت از کاربرهایی که سن آن ها کمتر از 13 سال است محدودیت های بیشتری در نظر گرفته است. به طور کلی هنگام ساخت اکانت روبلاکس با یک فیلتر واژه سختگیرانه روبه رو هستید که بعضی کلمات نامعتبر را مسدود میکند، بنابراین نام کاربری خود را عاقلانه انتخاب کنید به گونه ای که قبلاً استفاده نشده باشد.

ساخت اکانت روبلاکس

پس از آن به صفحه اصلی روبلاکس راهنمایی خواهید شد. روی تنظیمات در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. این قسمت به شما امکان میدهد آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را در اطلاعات تأیید کنید، اگر ترجیح میدهید به غیر از دوستانتان هیچ کس دیگری با شما ارتباط برقرار نکند، یک لایه امنیتی به حساب اضافه نموده و تنظیمات حریم خصوصی را به روزرسانی کنید.

بازی روبلاکس چه مزایایی دارد؟

بازی های روبلاکس با سرعت بسیار زیادی محبوبیت پیدا مینمایند. این به خاطر مزایای زیادی است که بازیکنان هنگام انجام این بازی ها به دست میآورند. این بازیها بسیار مجذوب کننده، سرگرم نماینده و آموزشی هستند. یکی از دلایلی که شما را به بازی روبلاکس متمایل میکند، این است که این بازی ها شما را سرگرم میکند. یک بازی خوب همواره بسیاری از گیمرها را به خود جلب میکند. طیف گستردهای از بازیهای روبلاکس برای انتخاب وجود دارد از جمله: ساختن موارد، کاوش، مبارزه و جمع آوری منابع. مطمئن باشید که از این میان، یک بازی سرگرم نماینده و جالب پیدا خواهید کرد.

یکی دیگر از مزیت های روبلاکس این است که به صورت سه بعدی بازی میکنید. همه بازی های روبلاکس دنیا های سه بعدی را کشف مینمایند. بعلاوه انجام بازی های روبلاکس از مزیت هایی برخوردار است زیرا آنها امکان تعامل اجتماعی را دارند. به عنوان یک بازیکن، میتوانید فهرستی از دوستانی که میخواهید با آنها تعامل اجتماعی داشته باشید، تهیه کنید. فهرست دوستان شما حداکثر میتواند شامل 200 نفر باشد. بعلاوه گزینه افزودن دنبال نماینده وجود دارد. شما می توانید هر تعداد فالوور داشته باشید.

روبلاکس فقط یک بازی سرگرم نماینده نیست بلکه یک بازی آموزشی نیز هست. برای بدست آوردن دانش مهم آموزشی میتوانید از این بازی بهره ببرید. به عنوان مثال کودک میتواند دینامیک فیزیک، طراحی مدلها و نحوه کدگذاری را بیاموزد، زیرا این بازی از اصول علمی کاربردی استفاده میکند. علاوه بر این بازیهای روبلاکس به بازیکنانی احتیاج دارد که بسیار خلاق باشند. هنگام بازی، طبیعی است که یک بازیکن فکر خلاق خود را رشد دهد.

امکان شخصی سازی کاراکتر بازی با خرید روباکس

اگر نمیخواهید این موارد را تنظیم کنید، می توانید از تنظیمات پیش فرض روبلاکس بهره ببرید (فقط دوستانتان میتوانند در برنامه پیغام دهند و گپ بزنند، سایر افراد میتوانند در بازی با شما گپ بزنند) یا همه موارد را غیرفعال کنید. برای آغاز کار و ساختن بازی های دلخواه خود، باید روبلاکس استودیو را نصب کنید، نرم افزار رایگانی که به شما امکان میدهد بازی های خود را بسازید.

خرید روباکس بازی روبلاکس از سایت آی گیم

اگر اکانت شما از قبل راه اندازی شده باشد، نصب استودیو ساده است. شما فقط باید به صفحه ایجاد روبلاکس بروید و روی دکمه بزرگ سبز رنگ آغاز ایجاد، کلیک کنید. سپس مرورگر شما روبلاکس استودیو را بارگیری میکند. در این مرحله، کار شما با ساخت اکانت روبلاکس استودیو در دستگاهتان به اتمام رسیده است.

خرید روباکس بازی روبلاکس از سایت آی گیم با کمترین قیمت

آی گیم، معتبرترین سایت خرید درون بازی ایرانی، با سابقه درخشان در زمینه فروش جم و پول بازی های موبایلی، برترین انتخاب برای کاربران ایرانی برای خرید روبلاکس است. این سایت علاوه بر تضمین قیمت، روش واریز قانونی و ارائه رسید خرید، تمام خدمات خرید درون بازی روبلاکس را در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می نماید. سایت آی گیم دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. این بدان معناست که این سایت به وسیله سازمان مربوطه تایید شده است و فعالیت آن کاملاً قانونی و ایمن است.

منبع: آی گیم ()، مرجع خرید روباکس بازی روبلاکس با کمترین قیمت تحویل آنی

منبع: شبکه چی

به "چگونه با ساخت بازی در روبلاکس پول در بیاوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با ساخت بازی در روبلاکس پول در بیاوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید