بازی مسابقه ای آرکیدی Wreckreation از سازندگان سابق برن آوت معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ویکی، بسیاری از بازی های مسابقه ای اتومبیل رانی دارای قابلیت ویرایشگر جهت یا همان پیست مسابقه هستند تا هواداران بتوانند با آن کار نمایند و تغییرات جالبی را به وجود آورند اما بازی Wreckreation که همین آدینه گذشته معرفی گردید، با این هدف توسعه داده شده و این سفارشی سازی را در هسته خود قرار داده و به بازیکنان اجازه می دهد تا جهت مسابقه را در حالی که دیگران در حال رانندگی هستند، بسازند و تغییر دهند.

بازی مسابقه ای آرکیدی Wreckreation از سازندگان سابق برن آوت معرفی گردید

بازی Wreckreation به وسیله استودیو تری فیلد اینترتینمنت (Three Fields Entertainment) در حال توسعه است و شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی قرار است به زودی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه گردد.

استودیو تری فیلد اینترتینمنت در سال 2014 به وسیله مؤسسان استودیو کرایتریون (Criterion) یعنی اِلکس وارد (Alex Ward) و فیونا اسپِری (Fiona Sperry) تأسیس شد. این استودیو تا به امروز چندین بازی را عرضه نموده که از این آثار می توان به اولین بازی آن ها یعنی Dangerous Golf و حتی دیگر عناوینی همانند Danger Zone، Danger Zone 2 و Dangerous Driving اشاره نمود.

تیم توسعه دهنده بازی Wreckreation تشکیل شده از گروهی از توسعه دهندگان با تجربه ای است که در شرکت الکترونیک آرتز روی بازی های همانند سری آثار برن اوت (Burnout) و نید فور اسپید (Need for Speed) کار نموده اند. این بازی دارای شش رویداد مختلف است که انواع مختلفی از اتومبیل رانی را در سراسر نقشه بزرگ دنیا باز این اثر امکان پذیر می نمایند. دنیا بزرگ بازی که MixWorld نام دارد، مکانی است که متعلق به شما است و می دانید در آن به خلق کردن، شکل دادن و حتی نابودکردن بپردازید. این به بازیکنان این امکان را می دهد که مسیرها را طراحی نمایند و در حالی که رویدادی به صورت زنده برگزار می گردد، مکان هایی برای پرش ها، پیچ ها، موانع و موارد دیگر را در پیست مسابقه قرار دهند.

بازی Wreckreation از سفارشی سازی های مختلفی برای اتومبیل ها پشتیبانی می نماید و بعلاوه قابلیت تنظیم رادیو اف ام قدیمی خود را با 16 کانال و بعلاوه امکان استریم لیست پخش موردعلاقه شما ارائه می دهد. اگر این ها به تنهایی برای شما کافی نیست، بازی از لیست پخش اسپاتیفای پریمیوم هم برای استریم پشتیبانی می نماید.

به نظر نمی رسد که هیچ کدام از این خودروهای بازی، خودروهایی در دنیای واقعی یا دارای مجوز باشند اما این بدان معناست که در بازی Wreckreation شما می توانید با همه چیز، از یک بکهو لودر گرفته تا یک ون تلویزیون کابلی و هر چیز دیگری به مسابقه بروید که این با وجود سفارشی سازی های بزرگ موجود در بازی در نوع خود می تواند قابل توجه باشد.

شرکت تی اچ کیو نوردیک تاریخ عرضه ای را برای این بازی اعلام ننموده اما با لیست و مشخصاتی که در سایت آمازون نوشته شده است، این امکان وجود دارد که بازی Wreckreation تا قبل از خاتمه سال 2022 میلادی عرضه گردد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی مسابقه ای آرکیدی Wreckreation از سازندگان سابق برن آوت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مسابقه ای آرکیدی Wreckreation از سازندگان سابق برن آوت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید