کلوپ: گذشته لیورپول هیچ اهمیتی برایم ندارد

به گزارش وبلاگ ویکی، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید این که این تیم در چند سال گذشته چه جایگاهی داشته است دیگر برای او اهمیت ندارد.

کلوپ: گذشته لیورپول هیچ اهمیتی برایم ندارد

به گزارش وبلاگ ویکی، لیورپول در حالی رقابت سخت و نفس گیر 10 بازی آخر فصل را شروع می نماید که در چند هفته اخیر شرایط خوبی را سپری ننموده است.

آنها در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته اند و هفت امتیاز با رده چهارم که فرصت حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به این تیم خواهد داد فاصله دارند.

کلوپ پیش از بازی حساس برابر آرسنال به وبلاگ ویکی گفت: من واقعا برایم اهمیتی ندارد که در گذشته چه کارهایی انجام دادیم. ما نمی توانیم حتی اهمیتی برای شش تیم بزرگ انگلیس قائل باشیم. باید یکی پس از دیگری در دیدارها پیروز باشیم. ما باید برترین عملکرد ممکن در زمین که همین گوشه و کنار پنهان شده را بار دیگر ارائه کنیم.

لیورپول از زمان پیروزی پر گل برابر منچستریونایتد تا به حال برابر بورنموث و منچسترسیتی شکست خورده و برابر چلسی هم به تساوی بدون گل دست پیدا نموده است.

کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده برای آنها محال نیست اما احتیاج به معجزه دارد تا بتوانند در این فرصت به جای مانده تا سرانجام فصل خودشان را به جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برسانند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کلوپ: گذشته لیورپول هیچ اهمیتی برایم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: گذشته لیورپول هیچ اهمیتی برایم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید