ملاقات گواردیولا با رئیس بارسلونا در حضور گزینه راهنمایی استقلال

به گزارش وبلاگ ویکی، سرمربی تیم منچسترسیتی در حضور سرمربی ایتالیایی مدنظر استقلال، با رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات و تبادل نظر کرد.

ملاقات گواردیولا با رئیس بارسلونا در حضور گزینه راهنمایی استقلال

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ویکی، پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا که پیشتر سابقه همکاری با یکدیگر در تیم آبی واناری فوتبال اسپانیا را داشته اند، ملاقات و در یک ضیافت شام شرکت کرد.

رسانه های اسپانیایی امروز (دوشنبه) فاش کردند گواردیولا و لاپورتا شب گذشته در رستورانی در کاتالونیا به همراه چند نفر از دوستان و بعلاوه خانواده های خود، حضور داشتند.

پپ گواردیولا پس از کسب سه گانه تاریخی همراه با منچسرستی در این فصل که با قهرمانی در لیگ جزیره، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا همراه بود، در حال سپری کردن تعطیلات است.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده گواردیولا و لاپورتا قرار است امروز در یک مسابقات گلف خیریه به نام جام طلایی اسطوره ها که در خیرونا برگزار می گردد، شرکت نمایند.

انتظار می رود گواردیولا و ستارگان سابق تیم های اسپانیایی از جمله دیگو فورلان و کریسیتن پانوچی در شروع این تورنمنت، سخنرانی نمایند.

پانوچی ایتالیایی که سابقه بازی در تیم های رئال مادرید، اینتر و رم و سرمربی گری تیم های لیورنو و تیم ملی آلبانی را در کارنامه دارد، گفته می گردد یکی از گزینه های مدنظر استقلال برای راهنمایی این تیم در فصل آینده است.

با وجود اینکه گواردیولا و لاپورتا در زمان همکاری با یکدیگر در بارسلونا، در بعضی موارد روابط پرتنشی را تجربه نموده بودند، اما روابط شخصی آن ها همچنان پابرجا بوده است.

رسانه های اسپانیایی می گویند در میانه علاقه مندی بارسایی ها به جذب ایلکای گوندوغان و ژوائو کانسلو ستارگان تیم منچسترسیتی، اما به نظر نمی رسد آن ها درباره این مسائل صحبت نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ملاقات گواردیولا با رئیس بارسلونا در حضور گزینه راهنمایی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات گواردیولا با رئیس بارسلونا در حضور گزینه راهنمایی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید