کتاب مکاتبات و مذاکرات تجاری و اداری منتشر شد

به گزارش وبلاگ ویکی در قزوین، کتاب مکاتبات و مذاکرات تجاری و اداری با هدف آموزش مکاتبات و نامه نگاری های اداری و بعلاوه آشنایی با ادبیات قراردادهای تجاری، در مرداد ماه امسال چاپ و در دسترس علاقه مندان نهاده شد.

کتاب مکاتبات و مذاکرات تجاری و اداری منتشر شد

فریبا خواجه وند یکی از نویسندگان کتاب مکاتبات و مذاکرات تجاری و اداری با اشاره به اهمیت مکاتبات اداری گفت: امروز با توسعه تعاملات اجتماعی و ارتباطات وسیع اداری و تجاری با کشورهای مختلف، توجه به مکاتبات و مذاکرات تجاری و اداری بیش از هر زمان دیگری قابل اهمیت است زیرا به وسیله این مکاتبت و مذاکرات می توان به شیوه ای صحیح عقاید، نظرات، پیشنهادات و درخواست های خود را به مخاطبین خویش انتقال داد.

وی در ادامه اضافه نمود: درعرصه بازرگانی بسیاری از خرید و فروش ها و تعاملات تجاری صرفا به واسطه مکاتبات انجام می گیرد و دیگر نیازی به حضور فیزیکی فروشنده و خریدار در کنار هم نیست و حتی در بسیاری از اوقات می توان بدون شناخت طرف تجاری خارجی، معاملات بازرگانی را به شیوه ای صحیح و قانونی انجام داد.

خواجه وند عنوان نمود: بی تردید مذاکرات تجاری نیز در کنار مکاتبات تجاری، نقش مهمی در امور بازرگانی ایفا می کنند اما امروزه اهمیت مکاتبات بازرگانی و رعایت اصول و فنون آن، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه شرکت های تجاری و بازرگانی است.

مولف کتاب مکاتبات و مذاکرات تجاری و اداری نقش نامه های اداری را در قراردادهای تجاری دارای اهمیت بسیار دانست و تاکید نمود: در عرصه نامه های اداری نیز، مکاتبات تجاری و سازمانی، نقش عمده ای در تصمیم گیری ها، موفقیت ها و شکست های یک سازمان دارند و با کوچکترین خطا، فرصت ها و منافع سازمانی بسیاری از دست رفته یا بالعکس، شرایط مالی و معنوی آن ارتقا می یابد.

خواجه وند خاطر نشان کرد: در کتاب حاضر در رابطه با انواع مکاتبات تجاری و اداری و مذاکرات تجاری، توضیحات مفصل و مشروح ارائه شده است. امید است که این تالیف برای خوانندگان مفید واقع شده و راهگشای آن ها در مکاتبات و مذاکرات تجاری و اداری باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب مکاتبات و مذاکرات تجاری و اداری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب مکاتبات و مذاکرات تجاری و اداری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید