میرکاظمی: کسری بودجه 400 هزار میلیاردی دروغ است

به گزارش وبلاگ ویکی، رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه جداول لایحه بودجه 1402 این هفته به مجلس می رود گفت: کسری بودجه 400 هزار میلیاردی دروغ است

میرکاظمی: کسری بودجه 400 هزار میلیاردی دروغ است

به گزارش صدا و سیما، رییس سازمان برنامه و بودجه از ارسال جداول لایحه بودجه 1402 به مجلس شورای اسلامی در هفته جاری اطلاع داد و با تکذیب کسری بودجه 400هزار میلیارد تومانی دولت گفت: سال جاری 95درصد تحقق منابع داریم.

بر اساس این گزارش، سید مسعود میرکاظمی در واکنش به خبرسازی بعضی رسانه ها از کسری 400 هزار میلیارد تومانی بودجه دولت، گفت: کسانی که می گویند کسری بودجه 400 هزار میلیارد تومانی داریم اطلاعاتشان غلط است، به هیچ وجه کسری نداریم.

وی اضافه نمود: سال جاری اولین سالی است که عملکرد با قانون بودجه تطبیق دارد و 95 درصد تحقق منابع داریم.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به توافق دولت و مجلس شورای اسلامی برای اینکه ابتدا لایحه بودجه 1402 به مجلس ارائه گردد و بعد برنامه توسعه هفتم، گفت: در این باره نوسان داشتیم، البته هر دو لایحه را در کوتاه ترین زمان به مجلس ارسال می کنیم.

میرکاظمی شرح داد: لایحه بودجه شرکت های دولتی در اول آبان ماه تحویل مجلس شد، اما اعلام وصول نشد؛ بعلاوه تبصره ها، منابع و مصارف را که قرار بود به صورت دومرحله ای تدوین گردد نیز به مجلس ارسال کردیم.

وی بیان داشت: جداول لایحه بودجه 1402 نیز این هفته تقدیم مجلس می گردد.

منبع: فرارو

به "میرکاظمی: کسری بودجه 400 هزار میلیاردی دروغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرکاظمی: کسری بودجه 400 هزار میلیاردی دروغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید