صفر تا صد این شاهکار چینی 2 ثانیه طول می کشد!

به گزارش وبلاگ ویکی، BYD به زودی با رونمایی از سوپراسپرت جدیدش، برای خودروسازان با سابقه اروپایی خط ونشان می کشد.

صفر تا صد این شاهکار چینی 2 ثانیه طول می کشد!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ویکی ، BYD درنظر دارد از خودرو سوپراسپرت نو خود با نام YangWang U9 در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) رونمایی کند.

براساس گزارش زومیت، این خودرو تماماً الکتریکی با وعده شتاب صفر تا 100 کیلومتربرساعت کمتر از دو ثانیه، حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

U9 براساس پلتفرم نو E4 ساخته شده است و طراحی کوپه دو در و ابعادی نزدیک به آئودی A4 و بی ام و سری 5 دارد. U9 به لطف درهایی که روبه بالا باز می شوند و همچنین اسپویلر عقب فیبر کربنی، ظاهر اسپرت و آینده نگرانه ای دارد.

U9 با موتورهای الکتریکی که مجموعاً 1٬287 اسب بخار قدرت تولید می کنند می تواند به حداکثر سرعت 300 کیلومتربرساعت برسد و به لطف فناوری نو باتری ، ذخیره انرژی مطمئن و کارآمد را ارائه دهد.

ینگ ونگ برند پریمیوم گروه BYD محسوب می شود و سال 2023 با عرضه شاسی بلند جان سخت U8 توجهات زیادی را به خود جلب کرد و توانست آمار فروش چشمگیری ثبت کند. حالا BYD با U9 قصد دارد جایگاه خود را در بازار خودروهای الکتریکی محکم تر کند.

شرکت چینی BYD در سال 2023 توانست جایگاه تسلا را به عنوان برترین تولیدکننده خودرو برقی در کل دنیا (ازلحاظ حجم تولید) تصاحب کند.

فعلاً تصویری از کابین U9 منتشر نشده است اما گفته می شود کابین با قطعات فیبرکربنی تزئین شده و به صندلی های اسپرت و دو نمایشگر برای راننده و سرنشین مجهز خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "صفر تا صد این شاهکار چینی 2 ثانیه طول می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد این شاهکار چینی 2 ثانیه طول می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید