رایزنی مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب

به گزارش وبلاگ ویکی، ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، رایزنی مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب صورت می گیرد.

رایزنی مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب

پرویز سروری در خصوص آخرین رایزنی ها برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: برداشت ما این است که در حال حاضر همه امکانات برای برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم است.

وی اظهار کرد: من با رویکردهای مثبتی که در وزارت ارشاد می بینم و در جشنواره فیلم فجر نیز متبلور شد، احساس می کنم بتوانیم وزارت ارشاد و همه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب را مجاب کنیم تا نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار گردد.

نایب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: واقعا برگزاری نمایشگاه بزرگی همانند کتاب آنهم در مرکز شهر سبب قفل شدن معابر کل شهر تهران می گردد و در زمان برگزاری شهروندان دچار مسائلی می شوند.

سروری ادامه داد: شلوغی معابر و نبود پارکینگ کافی قطعا مسائلی را برای شهروندان ایجاد می نماید؛ این در حالی است که در مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب امکانات ، پارکینگ و دسترسی خوبی داریم و تا زمان برگزاری نمایشگاه این امکانات قطعا توسعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از دولت و مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب می خواهیم که با نگاه مثبت به برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب توجه نمایند، اضافه کرد: تا به امروز جلسات مختلفی در این خصوص تشکیل شد و حتما مجددا نیز پیگیری خواهد شد و ما معتقدیم باید این نکته را متولیان برگزاری نمایشگاه در نظر داشته باشند که هر سال برگزاری نمایشگاه کتاب مسائل بسیاری برای مردم ایجاد می نماید.

سروری اضافه کرد: دولت مردمی از آنجایی که به فکر مردم است؛ ان شاءالله یاری می نماید که نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار گردد تا مسائل کمتری را ببینیم.

منبع: همگردی

به "رایزنی مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید