تصاویر ، این ماشین 1.5 میلیاردتومانی چینی را در بازارهای اروپایی و آمریکایی می فروشند!

به گزارش وبلاگ ویکی، دیجیاتو نوشت: پولستار 3 ، محصول جدیدی از جوینت ونچر ولوو و جیلی است. این کراس اوور برقی به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. خودرویی با قیمت پایه 50 هزار دلاری که به جای بازار خاورمیانه ، بازار آمریکا و اروپا را هدف قرا داده است 1.5

تصاویر ، این ماشین 1.5 میلیاردتومانی چینی را در بازارهای اروپایی و آمریکایی می فروشند!

شرکت سوئدی-چینی پولستار (حاصل سرمایه گذاری مشترک ولوو کارز و جیلی) کراس اوور برقی مقدار میانه پولستار 3 را معرفی کرد. این مدل روی یک پلتفرم کاملاً برقی ساخته شده است و علیرغم وزن 2.5 تنی با قدرت 490 اسب بخار و شتاب 5 ثانیه، عملکردی درخشان را ارائه می دهد.این مدل نو در بازارهای اروپایی با مدل های برقی آلمانی آئودی e-tron و بی ام و iX رقابت خواهد نمود.

فاصله بین دو محور پولستار 3 2.9 متر، طول آن 4.9 متر و عرض آن 2.1 متر است و بدنه آن کاملاً مینیمالیستی طراحی شده است، از جمله دستگیره درها که به داخل جمع می شوند. بدنه از نظر آیرودینامیک بهینه سازی شده است و ضریب درگ آن 0.29 است. مقدار استاندارد چرخ ها 21 اینچ است.

پولستار 3 به دو موتور برقی و سیستم تمام چرخ محرک مجهز شده است. توان این پیشرانه 490 اسب بخار و گشتاور آن 840 نیوتن متر است. این کراس اوور با وزن 2.5 تن می تواند در عرض 5 ثانیه سرعتش را از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و نهایت سرعت آن 210 کیلومتر بر ساعت است. باتری لیتیوم یونی 111 کیلووات ساعتی با یکبار شارژ کامل محدوده پیمایش 610 کیلومتر را فراهم می نماید. پولستار گفته که این باتری ها را می توان تا 250 کیلووات شارژ کرد و شارژ 10 تا 80 درصد آن ها 30 دقیقه طول می کشد.

با انتخاب پکیج پرفورمنس، توان این مدل به 517 اسب بخار و گشتاور آن به 910 نیوتن متر افزایش پیدا می نماید. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن هم به 4.7 ثانیه می رسد. این کیت آپشنال شامل چرخ های 22 اینچی هم می گردد.

دیگر ویژگی های پولستار 3

کابین با مواد سازگار با محیط زیست از جمله چرم مصنوعی و پشم طبیعی تزئین شده است. در مقابل راننده یک پنل ابزار دیجیتال کوچک واقع شده است و نمایشگر عمودی سیستم تفریح رسانه ای 14.5 اینچی در بخش مرکزی پنل جلویی تعبیه شده است. عملکردهای یاری راننده و امکانات رانندگی اتوماتیک به وسیله یک کامپیوتر قدرتمند انویدیا کنترل می شوند.

صندوق عقب این مدل در حالت عادی گنجایش 484 لیتر را دارد که در صورت جمع کردن صندلی های عقب به 1411 لیتر می رسد.

این محصول نو به صورت همزمان در چین و آمریکا فراوری خواهد شد. خودروهای ساخت آمریکا تنها در آمریکای شمالی به فروش خواهند رسید، در حالی که خودروهای ساخت چین به سایر بازارهایی که پولستار در آن ها فعالیت می نماید، تحویل داده خواهند شد. پولستار 3 در پاییز 2023 در چین و کشورهای غربی عرضه خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر ، این ماشین 1.5 میلیاردتومانی چینی را در بازارهای اروپایی و آمریکایی می فروشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، این ماشین 1.5 میلیاردتومانی چینی را در بازارهای اروپایی و آمریکایی می فروشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید