اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از اول دی

به گزارش وبلاگ ویکی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از اول دی، اجرایی می گردد.

اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از اول دی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ویکی به نقل از صدا و سیما، بهروز رحیمی با اشاره به اینکه این موضوع، یکی از اقدامات اساسی وزارت بهداشت و حاصل جلسات مستمر با کمیسیون بهداشت و درمان و سازمان برنامه بود، اضافه نمود: از ابتدای دی با تعریف مدل ثابت، پرداختی های تعرفه گذاری خدمات پرستاری را انجام دهیم و منابع آن نیز در قالب استفاده از ظرفیت منابع وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت تا آخر سال تامین شد.

رحیمی اضافه نمود: روش اجرایی و دستورالعمل آن نیز در هفته آینده در جلسه مشترکی، نهایی و اعلام می گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای این قانون برای مجموعه پرستاری کشور، بیش از آن که منافع مادی باشد هویت بخشی حرفه ای است که می توانیم بگوئیم تجلی از ارزش گذاری خدمات ارزشمند جامع پرستاری است.

رحیمی اضافه نمود: به همین دلیل در شورای عالی بیمه، مصوبات تعرفه و ضرایب، تعیین شده است و در جلساتی در نهاد ریاست جمهوری، جداول اعداد برای سال 1401 نیز در حال پیش بینی است.

او تاکید نمود: قطعاً قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از ابتدای دی سال جاری، اجرایی می گردد و از ابتدای سال آینده نیز در قالب نظامات بیمه و الزامات بیمه ای، تعیین و پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از اول دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از اول دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید