آرتتا: قهرمانی برای ما خیلی مهم است

به گزارش وبلاگ ویکی، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه ملاقات با وستهم در لیگ برتر از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد.

آرتتا: قهرمانی برای ما خیلی مهم است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ویکی، آرسنال به عنوان صدرنشین لیگ برتر روز یکشنبه در هفته سی و یکم لیگ برتر در خانه وستهم به مصاف این تیم می رود.

آرسنال هفته گذشته در ملاقات مقابل لیورپول به تساوی 2-2 رسید و حالا اختلاف امتیاز با منچسترسیتی، تیم دوم جدول، به شش امتیاز رسیده است. سیتی یک بازی کمتر از آرسنال انجام داده و ممکن است فاصله دو تیم به سه امتیاز کاهش یابد.

آرتتا در کنفرانس خبری پیش از ملاقات با وستهم گفت تیمش شرایط خوبی دارد اما نمی تواند در کورس فشرده قهرمانی اهمیت شانس و اقبال را نادیده گرفت.

مصدومیت های آرسنال

ویلیام سالیبا به بازی این هفته با وستهام نمی رسد ولی پیشرفت خوبی دارد و ما از این بابت خوشحالیم. اما انکتیا به آمادگی کامل رسیده و می تواند به میدان برود.

دلیل تساوی با لیورپول ناتوانی در مدیریت جو استادیوم آنفیلد بود؟

بعد از بازی حکم دادن درباره دلیل ناکامی تیم در کسب پیروزی راحت است. ما نتوانستیم تیم را طوری مدیریت کنیم که با نتیجه بهتری به خانه برگردیم و دلیل اصلی چیزی جز این نیست.

اهمیت شانس در کورس قهرمانی

بله در کورس قهرمانی شانس هم احتیاج است. گاهی اوقات چند سانتی متر می تواند نتیجه را تغییر بدهد و وقتی می گویم شانس چنین شرایطی را مد نظر دارم.

عدم حضور در رقابتهای اروپایی به نفع آرسنال است؟

ما می خواهیم بازیکنان مان تا حد ممکن از آسیب دیدگی دور باشند و در هر بازی آنها را در اختیار داشته باشیم. در چند ماه گذشته از این بابت مشکلاتی داشتیم.

با آنالیز آماری معین می گردد که سیتی از بعضی جهات نسبت به آرسنال رجحان دارد.

اگر اول فصل هم این سوال را می پرسیدید شرایط همین طور بود. برای همین چیزی تغییر ننموده و ما فعلا صدرنشین هستیم.

اهمیت درخشش گابریل مارتینلی برای آرسنال

گابریل نسبت به اوایل فصل برای ما بیشتر بازی می نماید. او حالا یک سال تجربه بیشتر دارد و درک متقابل او و هم تیمی هایش به شدت افزایش پیدا نموده. من از اینکه مارتینلی اینقدر خوب کار می نماید تعجب نمی کنم. خوبی اش این است که او هنوز جای زیادی برای پیشرفت و بهتر شدن دارد.

دیوید مویس، سرمربی وستهم

من برای مویس احترام قائلم و تحسینش می کنم. وقتی او مربی ام بود حاضر بودم برایش هر کاری بکنم. دیوید مربی خیلی خوبی است و در مدیریت بازیکنان واقعا مهارت استثنایی دارد. او کسی است که حرفش برایش اهمیت دارد و من خیلی چیزها از او یاد گرفته ام.

واکنش زینچنکو به اشتباهش در بازی لیورپول

همه چیز خوب است. هیچ مسئله ای نیست.

درخشش رمزدیل در درون دروازه آرسنال

شما برای موفقیت به بازیکنانی احتیاج دارید که در بالاترین سطح کار نمایند. البته اینکه دروازه بان تیم همواره هوشیار و شش دانگ باشد خیلی مهم است. هر تیمی که در یک لیگ قهرمان شده دروازه بانی درجه یک داشته و نقش گلر خوب در موفقیت یک تیم فوتبال بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آرتتا: قهرمانی برای ما خیلی مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: قهرمانی برای ما خیلی مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید