6 فوت کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ ویکی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه 6 بیمار کرونایی در استان در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و تعداد قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به 881 نفر افزایش یافت.

6 فوت کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون 531 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های تعیین کرونا در استان بستری، که از این تعداد 283 نفر کرونای قطعی و 49 نفر هم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری هستند.

وی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 62 هزار و 974 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام نمود: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری های کرونایی در استان پیش بینی می گردد تا دو هفته آینده فرایند افزایشی قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داشته باشد.

یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی حتما از ماسک استفاده نموده و از شرکت در تجمعات، دورهمی ها و بعلاوه از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستان ها، پارک ها و بازار خودداری نمایند.

به گزارش وبلاگ ویکی به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی یاسوج، وی افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده ای از مردم به شیوه نامه های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست و بیان نمود: در صورت تداوم این شرایط همه تخت های بیمارستانی در استان تکمیل و با بحران غیر قابل کنترل بیماری کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد روبرو خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "6 فوت کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 فوت کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید