گردشگری مازندران در مسیر توسعه نهاده شد

به گزارش وبلاگ ویکی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، گردشگری مازندران در مسیر توسعه نهاده شد.

گردشگری مازندران در مسیر توسعه نهاده شد

محمدعلی محسنی بندپی در رویداد ملی گردشگری مازندران در بابلسر بیان داشت: ظرفیتهای استان مازندران در بخشهای مختلف بی نظیر است و این استان با دارا بودن سه فرودگاه و سه بندر به همراه جاذبه های طبیعی و گردشگری نقش ممتازی در گردشگری دارد.

وی ضمن قدرشناسی از شورای محترم نگهبان که ایرادات قانون اعلام منطقه ها آزاد در چند منطقه مازندران را رفع کرد، گفت: امروز باید قدرشناس استاندار مازندران باشیم که برای تحقق قانون مجلس در مورد اعلام منطقه ها آزاد در مازندران کوشش کردند.

نایب رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: در هیچ جای جهان کارهای خدماتی را دولت انجام نمی دهد و باید بخش خصوصی را تقویت کنیم.

وی افزود: هرچند در حال حاضر در تقویت بخش خصوصی در مازندران اطمینان قلبی حاصل شده است اما باید تقویت بخش خصوصی را به صورت جدی ادامه دهیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه صنعت گردشگری یک کار گروهی است، توضیح داد: فرهنگ کار گروهی در حوزه گردشگری را باید از آموزش و پرورش شروع کنیم و با نهادینه کردن این فرهنگ در توسعه کشور اثرگذار باشیم.

منبع: همگردی

به "گردشگری مازندران در مسیر توسعه نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری مازندران در مسیر توسعه نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید