کارگروه مشترک توسعه سرمایه گذاری گردشگری و زیارت تشکیل می گردد

به گزارش وبلاگ ویکی، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، کارگروه مشترک توسعه سرمایه گذاری گردشگری و زیارت تشکیل می گردد.

کارگروه مشترک توسعه سرمایه گذاری گردشگری و زیارت تشکیل می گردد

احمد دیناری اظهار کرد: کارگروهی مشترک به منظور آنالیز و احصای فرصت های تعامل و همکاری دوسویه در راستای توسعه سرمایه گذاری گردشگری در مشهد، معرفی فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری گردشگری به سرمایه گذاران، برگزاری تورهای آشناسازی سرمایه گذاران در مشهد تشکیل خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: بعلاوه ایجاد مرکز تخصصی فروش صنایع دستی و سوغات مشهد، جذب و به مشارکت گرفتن ظرفیت های سرمایه گذاران موجود داخلی و خارجی در شهر و بعلاوه آماده سازی بسترهای قانونی مدیریت شهری برای تشویق و حمایت از سرمایه گذاران و برگزاری نشست های مشترک از دیگر اهداف و برنامه های این کارگروه است.

وی توضیح داد: این کارگروه که دبیری آن با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی است به صورت ماهیانه با اعضای معین و مرتبط با حوزه سرمایه گذاری، گردشگری و زیارت شهر مشهد تشکیل خواهد شد.

دیناری تاکید نمود: امیدواریم با تعاملات دوسویه در حوزه مدیریت جریان های سرمایه گذاری گردشگری در سطح شهر مشهد به نتایج عملی خوبی برسیم.

منبع: همگردی

به "کارگروه مشترک توسعه سرمایه گذاری گردشگری و زیارت تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه مشترک توسعه سرمایه گذاری گردشگری و زیارت تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید