واکنش عسگری به سر وزن نرسیدن حسینی، در صوفیه غافلگیر شدم

به گزارش وبلاگ ویکی، فریبرز عسگری در سرانجام رقابتهای بین المللی تکواندو صوفیه در کشور بلغارستان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران، گفت: این مسابقات با حضور تعداد زیادی از تکواندوکاران مطرح دنیا در بالاترین سطح فنی برگزار شد. از کشورهایی مختلف حتی برزیل و مکزیک نفراتی که کسب سهمیه کرده اند در این مسابقات حضور داشتند. واقعاً فکر نمی کردم با چنین تورنمنت با کیفتی روبرو شویم و به نوعی غافلگیر شدیم.

واکنش عسگری به سر وزن نرسیدن حسینی، در صوفیه غافلگیر شدم

وی ادامه داد: بعد از 14 ماه دوری از مسابقات حضور در یک تورنمنت سطح بالا که شاید به جرأت بتوان آن را در اندازه های یک گرندپری دانست. این رقابت ها سنگ محک بسیار خوبی برای تکواندوکاران بود و ضمن دیدن رقبای المپیکی تکواندوکاران، باعث شد بیشتر به نقاط ضعف و قوت نفرات خود پی ببریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه در شرایط فعلی به دنبال نتیجه و مدال نیست گفت: در این مسابقات شاهد مبارزات خوبی از سوی تکواندوکاران آسیایی و اروپایی بودیم. تیم ما برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می شود، ولی آنها به دلیل حضور در مسابقات کسب سهمیه قاره شرایط و زمانبندی تمرینی متفاوت از ما جلوتر بودند. همین موضوع باعث شد آماده تر باشند. به عنوان مثال اردن تیم بسیار خوبی داشت و در اروپا هم که اغلب حاضرین شرایط بهتری نداشتند.

عسگری در خصوص عملکرد تکواندوکاران کشورمان در این رقابتها گفت: یک تورنمنت سنگین را در صوفیه پشت سر گذاشتیم و برخی نفرات به دلیل همین دوری بیش از یک ساله از مسابقات بین المللی، زمین را گم کرده بودند. اما در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتیم و نتایجی را هم که واگذار کردیم، خیلی نزدیک بود.

وی در خصوص شایعه به سر وزن نرسیدن میرهاشم حسینی هم گفت: واقعاً چنین چیزی صحت ندارد. اگر به جدول مسابقات توجه کنید، متوجه خواهید شد که قبل از وزن کشی و پس از صحبت با کمیته برگزاری به دلیل سرماخوردگی، نام میرهاشم را از جدول خارج کردیم و در اوزان خود نیز تغییراتی دادیم. یعنی بخشی به وزن 74- کیلوگرم آمد و برخورداری هم در وزن 80- کیلوگرم مبارزه کرد. حسینی واقعاً شرایط جسمانی خوبی نداشت و اجازه ندادیم با آن شرایط مبارزه کند و ترسی که حریفان از او دارند بریزد.

سرمربی تیم ملی در انتها گفت: در این تورنمنت، سبک جدید و خاصی از مسابقات را شاهد بودیم. تا به امروز ندیده بودم که تکواندوکاران می بایست در اتاق های خود گرم و مسابقه را در سالن یا اتاق کوچکی که هیچ تماشاگری ندارد برگزار کنند. همه چیز مانند شرایط تمرین و به نوعی عجیب و غریب بود که باید با آن کنار بیایم. شاید کرونا حالا حالاها میهمان ما باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش عسگری به سر وزن نرسیدن حسینی، در صوفیه غافلگیر شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عسگری به سر وزن نرسیدن حسینی، در صوفیه غافلگیر شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید