هواکش روی کاپوت پژو 207 چرا حذف شد؟ ، ایران خودرو شرح داد

به گزارش وبلاگ ویکی، هواکش روی کاپوت پژو 207 ایران خودرو در سری نو تولیدات این شرکت وجود ندارد. این ورودی هوا که در پژو 206 وجود داشت، هوای داخل کابین را برای سرنشینان تأمین می کرد. اما در روزهای قبل فیلمی در فضای وب منتشر شد که حاکی از نبود این ورودی هوا در پژو 207 بود.

هواکش روی کاپوت پژو 207 چرا حذف شد؟ ، ایران خودرو شرح داد

بیت ران - محمد فتح اللهی: هواکش روی کاپوت پژو 207 شاید یکی از آخرین المان های بازمانده های پژو 206 بر روی بدنه این خودرو بود.

ایران خودرو خاطرنشان کرد که به علت رعایت استانداردهای 85 گانه، مجبور به جابجایی محل ورودی هوا داخل کابین شد. به طوری که در سری نو تولیدات این شرکت، هواکش روی کاپوت پژو 207 کاملاً محو شده است.

یکی از مهمترین بحث های استانداردهای 85 گانه، ایمنی عابر پیاده است. ورودی هوای روی درب موتور پژو 207 می توانست در نتیجه برخورد عابر با این بخش، آسیب های جدی به ناحیه سر وارد کند.

همانطور که ورودی هوا در خودرویی مانند رانا وجود ندارد، ایران خودرو در پژو 207 هم تصمیم گرفت محل ورودی هوای داخل کابین را تغییر دهد.

در نتیجه این تصمیم، ورودی هوای داخل کابین پژو 207، در بخش بالایی درب موتور و در کنار برف پاکن سمت راست نهاده شد. به همین علت هم دیگر اثری از ورودی هوای داخل کابین بر روی درب موتور این خودرو مشاهده نمی گردد.

شاید این پرسش به وجود آید که آیا خروجی های آب پاش شیشه شورها نمی توانند در زمان برخورد سر عابر به این بخش آسیب زا باشند؟

ایران خودرو در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد که خروجی های شیشه شور در خودروهای تولیدی از استاندارد لازم در زمان برخورد عابر برخوردار هستند. به همین علت، خودروسازان این قطعه را از روی درب موتور محصولات تولیدی خود حذف نکردند.

اطلس سایپا آنالیز شد / اولین ملاقات با چهره نو تیبا

قیمت تارا در روسیه چقدر است؟ / نظر روس ها درباره تارا ایران خودرو

خودروساز نو به جمع خودروسازان کشور اضافه می گردد؟

منبع: بیت ران

به "هواکش روی کاپوت پژو 207 چرا حذف شد؟ ، ایران خودرو شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواکش روی کاپوت پژو 207 چرا حذف شد؟ ، ایران خودرو شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید