ممنوعیت پذیرش میهمان خارجی در هتل های استان قزوین

به گزارش وبلاگ ویکی، خبرنگاران/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: کلیه هتل ها، مهمان پذیرها و اقامتگاه های استان قزوین تا اطلاع ثانوی حق پذیرش مهمانان خارجی از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان و آفریقا را ندارند.

ممنوعیت پذیرش میهمان خارجی در هتل های استان قزوین

منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که امروز 11 اردیبهشت در استانداری قزوین برگزار گردید، توضیح داد: با توجه به شروع تزریق واکسن افراد بالای 80 سال هماهنگی خوبی اجرا شده است تا شاهد تجمع هنگام تزریق واکسن نباشیم.

وی اضافه نمود: فرهنگیان بالای 80 سال به وسیله درمانگاه فرهنگیان زیر نظر اداره کل آموزش وپرورش، والدین و همسران شهدا نیز به وسیله بنیاد شهید و درمانگاه ایثارگران، افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی به وسیله درمانگاه های تأمین اجتماعی، افراد تحت پوشش ارتش به وسیله بیمارستان ارتش، افراد تحت پوشش سپاه و نیروی انتظامی به وسیله درمانگاه های سپاه و نیروی انتظامی واکسن دریافت نمایند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین اظهار کرد: افرادی که تحت پوشش هیچ کدام از موارد ذکرشده نیستند نیز به وسیله درمانگاه های دانشگاه علوم پزشکی واکسن دریافت می نمایند، اطلاع رسانی زمان و مکان تزریق نیز به وسیله دستگاه های تخصصی ذکرشده صورت می گیرد و هر دستگاه با توجه به کانال ارتباطی خود به سالمندان اطلاع می دهند که چه زمانی برای دریافت واکسن مراجعه نمایند.

وی اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های اجرا شده به دنبال کاهش تجمع و افزایش سرعت عمل در تزریق واکسن هستیم، تعدادی از مدارس و سالن های ورزشی نیز آماده شده است تا واکسیناسیون آنجا صورت بگیرد.

حبیبی اعلام کرد: به منظور حمایت از بازاریان و کسبه مقرر می گردد که کلیه بانک ها ظرف ده روز آینده از هرگونه اقدام اجرایی بر روی چک ها خودداری نمایند امیدواریم این امر به همراهی بیشتر کسبه با ستاد کرونا یاری کند.

وی تأکید کرد: از رسانه ها نیز درخواست می گردد از انعکاس اخبار مربوط به کرونا به نقل از افراد غیرمسئول به صورت جدی خودداری نمایند چرا که این موضوع و ارائه اطلاعات غلط باعث تشویش اذهان عمومی می گردد در حالی که رویکرد ما در ستاد کرونا شفاف سازی و ارائه اطلاعات صحیح به مردم به وسیله رسانه هاست.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین اظهار داشت: نظارت ها باید جدی تر گرفته گردد، از 30 فروردین ماه تا 5 اردیبهشت ماه 5681 بازدید توسط مرکز بهداشت اجرا شده است که از این میزان 365 مورد پلمب شده اما اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت در این مدت 4 پلمب داشتند که آمار دقیق یا عملکرد مناسب نیست.

وی تأکید کرد: کنترل تردد و منع تردد شبانه نیز بعد از شب های قدر از ساعت 21 اجرا می گردد چرا که یکی از دلایل اصلی شیوع کرونا برگزاری مهمانی و دورهمی ها است.

حبیبی اعلام کرد: هتل ها و مهمانپذیرها و مراکز اقامتی استان به هیچ وجه حق پذیرش مهمان های خارجی هندی، افغانی، پاکستانی و آفریقایی را ندارند، همچنین اگر افرادی در یک ماه گذشته در این کشورها تردد داشتند نیز نباید در هتل ها و مهمانپذیرهای استان پذیرش شوند.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش آمار کرونا در بین کارگران و کارمندان صنعتی باید یک تیم نظارتی بهداشتی از شرکت شهرک بازدید کند و مرکز بهداشت باید در تمام شهرهای صنعتی مستقر گردد تا شیوع کرونا در کارگران مورد آنالیز قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ممنوعیت پذیرش میهمان خارجی در هتل های استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پذیرش میهمان خارجی در هتل های استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید