ملکه انگلیس پس از بستری شدن در بیمارستان به قلعه ویندزور بازگشت

به گزارش وبلاگ ویکی، کاخ باکینگهام خاطرنشان کرد که ملکه انگلیس چهارشنبه شب برای انجام معاینات اولیه پزشکی در بیمارستان بستری شد و اکنون به قلعه ویندزور بازگشته است.

ملکه انگلیس پس از بستری شدن در بیمارستان به قلعه ویندزور بازگشت

کاخ باکینگهام اضافه نمود: ملکه 95 ساله انگلستان پنجشنبه از یک بیمارستان خصوصی در مرکز لندن بازگشته و روحیه خوبی دارد.

الیزابت دوم روز چهارشنبه سفر خود به ایرلند شمالی را لغو نموده بود.

به او توصیه شد که بعد از برنامه شلوغ مشارکت های عمومی چند روز استراحت کند.

کاخ باکینگهام پنجشنبه شب در بیانیه ای گفت: در پی توصیه های پزشکی برای استراحت چند روزه، ملکه چهارشنبه بعد از ظهر برای انجام آزمایشات اولیه در بیمارستان حاضر شد و امروز هنگام ظهر به قلعه ویندزور بازگشت و روحیه خوبی دارد.

ملکه انگلستان با ماشین به بیمارستان ادوارد هفتم در مریلبون، در حدود 19 مایلی ویندزور رفت و در آنجا به وسیله متخصصان معاینه شد. پذیرش وی در بیمارستان ارتباطی با ویروس کرونا ندارد.

گفته شد که بستری شدن در بیمارستان به علت انجام بعضی معاینات بوده و ملکه روز پنجشنبه بعد از ظهر مشغول انجام بعضی وظایف سبک بود.

این اولین باری است که ملکه از سال 2013 -هنگامی که دچار ناراحتی گوارشی شده بود- در بیمارستان بستری شده است.

بیمارستان ادوارد هفتم یک بیمارستان خصوصی در مریلبون لندن است که به وسیله اعضای خانواده سلطنتی انگلستان مورد استفاده قرار می گیرد؛ از جمله شوهر فوت نموده ملکه که در اوایل امسال در آنجا تحت درمان نهاده شد.

این یک تعادل پیچیده برای کاخ باکینگهام است که جزئیات کافی در خصوص سلامت ملکه را منتشر کند تا در عین حفظ حریم خصوصی وی مردم را از این اخبار آگاه کند. به همین علت بود که خبری مبنی بر انتقال وی به بیمارستان برای انجام آزمایش اعلام نشد، تا اینکه گزارشی در صفحه اول روزنامه سان، کاخ را مجبور به اعلام این خبر کرد.

الیزابت دوم عصر سه شنبه در قلعه ویندزور در کنار بوریس جانسون، نخست وزیر انگلستان، میزبان اجلاس سرمایه گذاری جهانی بود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ملکه انگلیس پس از بستری شدن در بیمارستان به قلعه ویندزور بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکه انگلیس پس از بستری شدن در بیمارستان به قلعه ویندزور بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید