مدارس کدام استان ها یکشنبه تعطیل است؟

به گزارش وبلاگ ویکی، در پی اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا در تهران و ستاد های استانی علاوه بر تهران تمام مدارس استان های البرز، اصفهان، خراسان رضوی و سمنان تعطیل اعلام شد.

مدارس کدام استان ها یکشنبه تعطیل است؟

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ویکی، در چند روز گذشته و در پی بروز پدیده وارونگی هوا و بالا رفتن میزان آلاینده های جوی هوای بعضی استان های کشور به شرایط ناسالم برای گروه های حساس رسیده است. این امر باعث شده که کمیته اضطرار آلودگی هوا روز گذشته تمام مدارس و دانشگاه های استان تهران را تعطیل کند.

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: در پی اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، تمام مدارس تهران فردا تعطیل است، بر این اساس تمام مدارس و مؤسسات علمی غیردولتی نیز در مناطق نوزده گانه شهر تهران در نوبت صبح و عصر روز یکشنبه، 10 آذر 98 تعطیل هستند.

او گفت: به دلیل آلودگی هوا، تمام مدارس دولتی و غیردولتی و مؤسسات علمی آزاد تهران فردا نیز تعطیل هستند.

تداوم آلودگی هوا در روز شنبه 9 آذر باعث شد که مدارس بعضی از استان های کشور برای فردا (یکشنبه، 10 آذر) تعطیل شوند.

همچنین طبق تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز، مهد کودک و مقاطع پیش دبستانی و دبستان به جز شهرستان طالقان و نیز آسارا، در دیگر نقاط استان، در دو نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه دهم آذر تعطیل و سایر مقاطع دایر است.

مدارس تمامی مقاطع مشهد فردا تعطیل شد

احمد یزدان پناه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در این باره گفت: با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا یکشنبه دهم آذرماه، مهد های کودک، پیش دبستانی ها و مدارس تمامی مقطع نواحی هفت گانه مشهد، تبادکان و رضویه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

تعطیلی مدارس در سمنان و اصفهان

در همین حال؛ معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه مدارس ابتدایی سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند، گفت: غلظت آلاینده های جوی در این شهر ها زیاد گزارش شده است.

کمیته اضطراری آلودگی هوای اصفهان در اطلاعیه ای گفت که با توجه به افزایش غلظت آلاینده ها در جلسه دوم امروز مقرر شد فردا یکشنبه (10 آذر) تمام مقاطع تحصیلی نواحی شش گانه شهر اصفهان، زرین شهر، فولادشهر، باغ بهادران، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، فلاورجان، پیربکران، کاشان، برخوار، مبارکه و شهر سجزی تعطیل است.

این در حالی است که مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: تا این لحظه تصمیمی برای تعطیلی مدارس قم گرفته نشده و مدارس قم تعطیل نیست.

محسن اوروجی گفت: کلیه مدارس استان در تمامی مقاطع، روز یکشنبه فعال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدارس کدام استان ها یکشنبه تعطیل است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس کدام استان ها یکشنبه تعطیل است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید