سامسونگ بر بازار گوشی های هوشمند سلطنت می نماید؟

به گزارش وبلاگ ویکی، براساس آخرین گزارش از Canalys، 348 میلیون تلفن هوشمند بین 1 جولای تا 30 سپتامبر (11 تیر تا 9 مهرماه) معامله شده است. این میزان 4 میلیون واحد کمتر از مدت مشابه سال قبل است. اما به صورت سه ماهه، بازار کل 22 درصد رشد کرد و سامسونگ با 80.2 میلیون محموله بار دیگر به دلیل رشد 50 درصدی فروش گوشی های هوشمند در طی سه ماهه سوم سال رکوردی مناسب ثبت کرد.

سامسونگ بر بازار گوشی های هوشمند سلطنت می نماید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت سامسونگ با بهبود مدیریت هزینه و راه اندازی چندین میان رده، بر بازار گوشی های فناوری حکمرانی نموده است.

هواوی در صندلی دوم قرار گرفته است، این سازنده تلفن همراه چینی با وجود نبرد های قانونی خود با ایالات متحده، 51.7 میلیون محموله قانونی را مدیریت کرد. هواوی در مقایسه با سال گذشته که در مدت مشابه 66.8 میلیون فروش را مدیریت کرد، کاهش فروش را تجربه نموده است.

به نظر می رسد از دست دادن قدرت در یک برند چینی، سود برند دیگر است، زیرا شیائومی با 47.1 میلیون محموله در سه ماهه سوم البه مکان سوم منتقل شد که 45 ٪ افزایش چشمگیر نسبت به سال گذشته دارد. این امر شیائومی را به سریعترین تولیدکننده سه ماهه گذشته تبدیل نموده است. حتی چشمگیرتر رشد 88 درصدی شیائومی در اروپا است، جایی که محموله های هواوی 25 ٪ کاهش یافته است.

اپل با 43.2 میلیون محموله به رتبه چهارم سقوط کرد، اما به لطف راه اندازی سری آیفون 12 احتمالاً می تواند صندلی شماره 3 را به زودی و مجددا بدست آورد. در مقام پنجم، ما شاهد ویوو با 31.8 میلیون فروش هستیم در حالی که بقیه بازار در مجموع 94 میلیون محموله را به ثمر رسانده اند.

منبع: انتخاب

به "سامسونگ بر بازار گوشی های هوشمند سلطنت می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ بر بازار گوشی های هوشمند سلطنت می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید