رمپ جایگزین پله برقی های خراب می گردد ، ویژگی رمپ های تازه چیست؟

به گزارش وبلاگ ویکی، معاون هماهنگی امور منطقه ها سازمان زیباسازی شهر تهران درباره جمع آوری بعضی پله برقی های تهران گفت: 38 یونیت پله برقی شهر خراب و بدون استفاده شده اند که قرار است پس از تایید کمیته تردد عابران پیاده، جمع آوری شده و قرار است جای آن رمپ بگذاریم.

رمپ جایگزین پله برقی های خراب می گردد ، ویژگی رمپ های تازه چیست؟

مهدی قربانی در مصاحبه با وبلاگ ویکی با بیان این مطلب اضافه کرد: سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران برای آنالیز شرایط پله برقی های شهر، کمیته ای برای تردد عابران پیاده دارد که در این کمیته با حضور کارشناسان، شرایط هر یک از پله برقی های خراب مورد آنالیز قرار می گیرد. به همین دلیل سازمان زیباسازی شهر تهران، تمامی پله های موجود شهر را رصد کرد و در این پایش تعیین شد که تعدادی از آنها خراب و بعضی دیگر بنا به دلایل مختلف، استفاده کمتری از آنها می گردد.

او اضافه کرد: بنابراین لیستی از پله های خراب تهیه و به کمیته مربوطه در سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری اعلام شد. اکنون شرایط این تعداد پله در کمیته براساس شاخص ها در حال مطالعه و آنالیز است و چنانچه از سوی این سازمان به صورت مکتوب اعلام گردد، عملیات جمع آوری را شروع می کنیم.

قربانی درباره ارتفاع رمپ های نو پل های عابرپیاده شرح داد: ارتفاع عمده پله برقی ها 5 و نیم متر است و رمپ های نوی که قرار است در شهر نصب گردد، زاویه استاندارد 16 درصد با همان سطح اشغال پله برقی و پوشش اپوکسی را دارد. زاویه 16 درصد سبب می گردد که شیب ملایمی داشته باشد و هیچ خطری عابرپیاده را تهدید نکند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رمپ جایگزین پله برقی های خراب می گردد ، ویژگی رمپ های تازه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمپ جایگزین پله برقی های خراب می گردد ، ویژگی رمپ های تازه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید