دومین بسته الحاقی فاینال فانتزی 16 آخر فروردین ماه عرضه می شود؛ تریلر آن را تماشا کنید

به گزارش وبلاگ ویکی، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی فاینال فانتزی 16 با عنوان The Rising Tide رونمایی کرده است.

دومین بسته الحاقی فاینال فانتزی 16 آخر فروردین ماه عرضه می شود؛ تریلر آن را تماشا کنید

در توضیحات این بسته الحاقی آمده است:

در طول مسیر، کلایو و همراهانش با شخصیت نوی به نام شولا آشنا می شوند که به کلایو در نبرد می پیوندد. این بسته الحاقی در کنار محتوای داستانی ذکر شده و یک قابلیت آیکان نو، همراه با یک به روز رسانی رایگان برای بازی و یک حالت نبرد نو عرضه خواهد شد. به روزرسانی 1.30 بازی، آیکان ها را برای ماموریت های شخصیت ها به روز می کند، ویژگی های نوی را به حالت عکاسی اضافه می کند، توانایی ها و اکسسوری ها را بهبود می دهد تا برای استفاده آسان تر شوند، امکان تغییر طرح کنترلر را ارائه داده و غیره.

به روزرسانی ذکر شده همچنین حالت نبرد Kairos را برای بازیکنان به ارمغان می آورد تا آن ها را امتحان کنند. کایروس با الهام از سیاه چال های عمیق فاینال فانتزی 14 مانند کاخ مردگان، جایی است که کلایو می تواند بر اساس میزان پیشرفتی که در 20 استیج نبرد این حالت دارد، توانایی هایی را بدست آورد. بازیکنانی که با حالت نیو گیم پلاس یا Final Fantasy Mode به پایان کایروس می رسند، با یک باس مخفی روبرو خواهند شد. گفتنی است که طبق برخی اطلاعات منتشر شده، سومین بسته الحاقی بازی نیز احتمالا ساخته خواهد شد.

فاینال فانتزی 16 هم اکنون روی پلی استیشن 5 در دسترس است. بسته الحاقی The Rising Tide با قیمت 19.99 دلار در 18 آوریل (30 فروردین) سال جاری عرضه خواهد شد. شما می توانید با خرید Expansion Pass با قیمت 24.99 دلار، علاوه بر این بسته نو به بسته الحاقی Echoes of the Fallen نیز دسترسی پیدا کنید. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دومین بسته الحاقی فاینال فانتزی 16 آخر فروردین ماه عرضه می شود؛ تریلر آن را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین بسته الحاقی فاینال فانتزی 16 آخر فروردین ماه عرضه می شود؛ تریلر آن را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید