درون عمارت 8.6 میلیون پوندی مسی و آنتونلا روکوزو

به گزارش وبلاگ ویکی، مسی این فوق ستاره آرژانتینی 36 ساله که اکنون برای تیم اینترمیامی بازی می نماید در حال حاضر دارای 15 میلیون پوند دارایی در آن شهر امریکایی است که شامل چهار آپارتمان لوکس است. با این وجود، او کماکان به افزایش تعداد خانه هایش ادامه می دهد و اکون یک عمارت بزرگ را به لیست انلاک اش در امریکا افزوده است.

درون عمارت 8.6 میلیون پوندی مسی و آنتونلا روکوزو

به گزارش وبلاگ ویکی به نقل از سان، کارگزاران املاک روز دوشنبه قرارداد تازه مسی برای این عمارت را منعقد کردند. نشریه فوربس اشاره نموده مساحت آن عمارت 975 متر مربع است و هشت اتاق خواب و نه حمام دارد. در گاراژ این عمارت می توان سه خودرو را قرار داد. این عمارت هم چنین دارای یک استخر، سالم تناسب اندام و ماساژ و اسکله ای برای پهلوگیری و نگهداری قایق است. هم چنین، آن عمارت نزدیک به استادیوم DRV PNK اینترمیامی است. تصور می گردد که مالیات به املاک در آن منطقه حدود 67 هزار پوند در سال باشد.

نور طبیعی زیادی از پنجره بزرگ آن عمارت وارد محیط خانه می گردد و به مسی اجازه می دهد از چشم انداز بیرون لذت ببرد. آن منطقه پرسود در جنوب فلوریدا قرار گرفته است و حداقل تا دو سال آینده میزبان مسی و خانواده اش پس از امضای قرارداد او با اینترمیامی تا سال 2025 خواهد بود. ارزش قرارداد تازه اسطوره بارسلونا بین 40 تا 48 میلیون پوند در هر فصل است.

منبع: فرارو

به "درون عمارت 8.6 میلیون پوندی مسی و آنتونلا روکوزو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون عمارت 8.6 میلیون پوندی مسی و آنتونلا روکوزو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید