درخشش علمی پگاه در وبینار بین المللی پروبیوتیک ها

به گزارش وبلاگ ویکی، روز گذشته و به صورت آنلاین، کنگره بین المللی میکروبیولوژی غذاهای فراسودمند (پروبیوتیک ها) با شرکت 150 نفر از اساتید دانشگاه های آمریکا، اروپا و آسیا در تهران برگزار گردید.

درخشش علمی پگاه در وبینار بین المللی پروبیوتیک ها

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ویکی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مرجان فروغی، مدیر تحقیق و توسعه پگاه اصفهان، مدیر اجرایی، هماهنگی و پنل های سخنرانی این وبینار بود.

فروغی با بیان اینکه تعداد 5 مقاله در این وبینار ارائه شد، گفت: پنج سخنران در پنل های 30 دقیقه ای مقاله خود را به زبان اصلی ارائه کردند که سه سخنران آن ایرانی و از اعضای هیأت علمی مرکز پژوهش های علمی و صنعتی ایران و استاد دانشکده میکروبیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دو سخنران خارجی از مرکز سلامت دانمارک و دانشگاه پوترا مالزی بودند.

وی اضافه نمود: زمان برگزاری وبینار به وقت گرینویچ تنظیم شده بود و بالغ بر 150 نفر به طور هم زمان از بعضی دانشگاه های آمریکا، اروپا و آسیا آن را مشاهده می کردند که از نظر تعداد افراد شرکت کننده آنلاین این وبینار در نوع خود قابل توجه بوده است.

مدیر تحقیق و توسعه پگاه اصفهان، با اشاره به اینکه برگزارکنندگان این وبینار شرکت صنایع شیر ایران و دانشکده میکروبیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند، توضیح داد: هدف از برگزاری این وبینار، ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه استفاده از باکتری های پروبیوتیک بود که به خوبی توانستیم آن را انجام دهیم.

فروغی خاطر نشان کرد: حاضران در وبینار از اینکه پگاه به عنوان یک شرکت فراوریی لبنی توانسته در بخش تحقیق و پژوهش نیز فعال بوده و چنین دستاوردهایی را به صورت کاربردی و عملیاتی ارائه دهد، شگفت زده شده و از آن تقدیر کردند.

وی یادآور شد: وبینار بین المللی پروبیوتیک ها فرصت مناسبی بود تا شرکت صنایع شیر ایران به دلیل دارا بودن توانمندی های قابل توجه کارشناسی و تحقیقی خود در مجامع علمی نه تنها به عنوان یک شرکت فراوریی لبنی، بلکه به عنوان شرکتی که دارای دپارتمان تحقیق و توسعه نیز بوده و از مقالات علمی حمایت می نماید، شناخته گردد.

لازم به ذکر است، مرجان فروغی، به عنوان یکی از سخنرانان اصلی وبینار و به نمایندگی از شرکت پگاه، مقاله خود را با عنوان پایداری باکتری های پروبیوتیک در فراوری محصولات لبنی، برای حاضران ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "درخشش علمی پگاه در وبینار بین المللی پروبیوتیک ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "درخشش علمی پگاه در وبینار بین المللی پروبیوتیک ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش علمی پگاه در وبینار بین المللی پروبیوتیک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید