خبر مهم وزیر ورزش برای استقلالی ها ، واکنش سجادی به مطالبات باشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ ویکی، وزیر ورزش و جوانان گفت: باید دیون و مطالبات حقوقی ایجاد شده برای استقلال تسویه گردد.

خبر مهم وزیر ورزش برای استقلالی ها ، واکنش سجادی به مطالبات باشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ ویکی آنلاین، حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درمورد بحث حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بیش از 2 سال پیش اتفاقاتی افتاد و با رفتن بعضی افراد مثل سرمربی تیم، یک سری دیون و مطالبات حقوقی و بین المللی ایجاد شد. این ها باید پیگیری، تسویه حساب و به قول امروزی ها مفاصاحساب گردد. نه با کسی تعارف و نه با کسی شوخی دارند. باید تسویه حساب ها و مفاصا حساب ها گرفته گردد.

وی اضافه نمود: مطلب جدیدی نبود که در یک هفته، 10 روز یا یک ماه گذشته رخ داده باشد. مطلبی بود که در چند ماه گذشته، یکی دو سال گذشته و ادوار مدیریتی اخیر هم اعضای هیات مدیره مدیران عامل یا خود ما می دانستیم که به هر حال چنین مطالبات و بدهی هایی است که باید تسویه گردد. از طرف وزارت ورزش و جوانان با واگذاری که در یک سال اخیر رخ داد، منابعی را در اختیار مدیریت تیم قرار دادیم که باید تسویه حساب صورت می گرفت.

وزیر ورزش و جوانان تاکید نمود: با انتها یافتن این مهلت زمان و فرصت کم بود. مطالبات هم ماشاءالله کم نبوده است. توضیحاتی که معاونان من به ویژه معاون اداری مالی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای ارائه داده و سایر همکارانم در بخش حقوقی پیگیر بودند، مطالبات عدیده بوده است. سعی نموده اند آنچه از دست وزارت ورزش، سازمان خصوصی سازی و اعضای مجمع 2 باشگاه برمی آمد انجام بدهند. سعی کردیم آنچه از ما به عنوان حاکمیت و دولت برمی آمد انجام وظیفه نموده و حمایت خود را انجام داده باشیم.

سجادی اضافه نمود: در نهایت مقداری با کمبود وقت روبرو بودیم و مسائل این روزها را شنیده و از آن آگاه هستید. همه گونه حمایت و قول مساعد را از فدراسیون فوتبال دارم و با مهدی تاج هم صحبت نموده ام تا اگر زمان و فرجه ای باشد، از آن استفاده کنیم. نهایت کوشش را انجام می دهیم تا اگر بگردد و زمانی به جای مانده از آن برای مذاکرات با افرادی که در این زمینه مطالبه ای دارند از جمله سرمربی محترم اسبق استقلال استفاده گردد. مطالب عدیده است. بعضی می گویند زمان تمام شده و بعضی می گویند هنوز بین یک تا 2 هفته زمان باقی است. بعضی می گویند زمان دریافت مجوز تمام شده و فقط برای بسته نشدن پنجره زمان باقی است. بعضی هم می گویند خیر ما با وکیل استراماچونی در حال مذاکره هستیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر مهم وزیر ورزش برای استقلالی ها ، واکنش سجادی به مطالبات باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم وزیر ورزش برای استقلالی ها ، واکنش سجادی به مطالبات باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید