تهی دست: تنها تیمی هستیم که یک درصد هم دریافتی نداشتیم، پرسپولیس همواره پرسپولیس است

به گزارش وبلاگ ویکی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد این تیم تنها تیمی است که عوامل آن یک درصد هم دریافتی نداشته اند.

تهی دست: تنها تیمی هستیم که یک درصد هم دریافتی نداشتیم، پرسپولیس همواره پرسپولیس است

میثم تهی دست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ویکی، در خصوص آخرین شرایط صنعت نفت در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما بعد از اینکه آقای منصوریان دوران کرونا را پشت سر گذاشت و روی نیمکت آمد شرایط بهتری پیدا کرد و در دو بازی اخیر چهار امتیاز گرفتیم. خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحی و آمادگی بدنی در شرایط خوبی هستند و امیدوارم در ادامه مسابقات نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره مسائل اقتصادی صنعت نفت خاطر نشان کرد: ما تنها تیمی هستیم که حتی یک درصد هم دریافتی نداشتیم، ولی این علت نمی گردد که در زمین کم بگذاریم. تمام بچه ها انگیزه زیادی دارند تا نتایج خوبی بگیریم و طرفداران صنعت نفت را مسرور کنیم. ما بعد از بازی با پرسپولیس باید مقابل استقلال، پیکان و سپاهان قرار بگیریم و می دانیم که بازی های سختی در پیش داریم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان راجع به تقابل با پرسپولیس آنهم در شرایطی که شاگردان یحیی گل محمدی از دوران اوج فاصله گرفته اند، توضیح داد: پرسپولیس همواره پرسپولیس است و در هر فصل جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می گردد. آنها جزو قدرتمندترین تیم های ایران و آسیا هستند و بازی آسانی در پیش نداریم، ولی ما هم به امتیاز احتیاج داریم و امیدوارم با انجام یک بازی خوب نتیجه لازم را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تهی دست: تنها تیمی هستیم که یک درصد هم دریافتی نداشتیم، پرسپولیس همواره پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهی دست: تنها تیمی هستیم که یک درصد هم دریافتی نداشتیم، پرسپولیس همواره پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید