خار روی نیمکت تیم ملی امید! ، بازگشت فدراسیون فوتبال به نقطه اول!

به گزارش وبلاگ ویکی، بالاخره بعد از مدت ها انتظار و وعده بی انتها نام گزینه نهایی راهنمایی تیم ملی امید از فدراسیون به بیرون درز کرد اما این مربی که مجتبی حسینی است، حاضر نشده راهنمایی امیدها را قبول کند.

خار روی نیمکت تیم ملی امید! ، بازگشت فدراسیون فوتبال به نقطه اول!

به گزارش وبلاگ ویکی آنلاین، یعنی فدراسیون بعد از این همه سروصدا و ابهام در فرایند انتخاب سرمربی تیم ملی امید، دوباره به نقطه اول برگشته است. بهتر نبود قبل از همه اختلاف نظرها و ماجراها بین فدراسیون و کمیته ملی المپیک، حداقل رضایت گزینه های احتمالی از همان ابتدا سنجیده می شد؟ چرا فدراسیون فوتبال اطمینان داشت که حسینی این پیشنهاد را می پذیرد؟ از همه مهم تر اینکه آیا ممکن است این انصراف هم نمایشی باشد؟ وقتی امیر قلعه نویی مدت کوتاهی بعد از انصراف از راهنمایی تیم ملی، روی نیمکت این تیم نشست، محتمل است که حسینی هم راه قلعه نویی را درپیش گرفته باشد.

به نظر می رسد کارکردن در تیم امید برای مربیان لیگ رجحان مجذوب کننده نیست. مگر نباید این تیم به عنوان دومین تیم مهم فوتبال ایران، یک موقعیت کاری ایده آل برای مربیان باشد؟ پس چرا آنها به سادگی این پیشنهاد را پس می زنند؟ حدس زدن علت این تصمیم خیلی سخت نیست. مربیان فوتبال ایران در تیم امید مورد حمایت قرار نمی گیرند؛ این اتفاقی است که برای مربیان قبلی این تیم اتفاق افتاده. از این گذشته دیگر فرصت تعریف کردن یک پروژه تازه وجود ندارد و تیم زیر 23سال باید به سرعت برای بازی های آسیایی و پس از آن قهرمانی آسیا یا همان مقدماتی المپیک آماده گردد. در چنین شرایطی، طبیعی است که هیچ کس دوست نداشته باشد مقصر احتمالی یک شکست در رده امیدها باشد.

کلاف تیم ملی امید و نیمکتش، همچنان سردرگم مانده و فدراسیون هم زمان زیادی را از دست داده و دیگر مجالی برای صبرکردن ندارد. این تیم بعد از مدت ها بلاتکلیفی، حالا در بلاتکلیفی تازه تری فرو رفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "خار روی نیمکت تیم ملی امید! ، بازگشت فدراسیون فوتبال به نقطه اول!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خار روی نیمکت تیم ملی امید! ، بازگشت فدراسیون فوتبال به نقطه اول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید