حضور 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردو های تیم ملی، برگزاری مسابقات کاراته و دو ومیدانی قهرمانی کشور

به گزارش وبلاگ ویکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از حضور 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردو های تیم ملی برای بازی های آسیایی 2022 هانگ ژو خبر داد.

حضور 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردو های تیم ملی، برگزاری مسابقات کاراته و دو ومیدانی قهرمانی کشور

صابر رحیمی گفت : با توجه به در پیش داشتن مسابقات آسیایی 2022 هانگ ژو، 40 ورزشکار از استان کرمانشاه در اردو های آماده سازی تیم های ملی حاضر شده اند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مجموع این 40 بازیکن 36 نفر آن ها در تیم های ملی برای بازی های آسیایی و چهار ملی پوش برای اعزام به بازی های پار آسیایی در تلاش هستند.

رضا رستمی سرمربی کرمانشاهی تیم ملی سپک تاک را و پگاه زنگنه نیز به عنوان مربی تیم ملی کاراته به بازی های آسیایی هانگ ژو 2022 اعزام خواهند شد.

معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری مسابقات کاراته و دو ومیدانی قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

جلال عزیزی گفت : مسابقات کاراته وان به عنوان بزرگترین رویداد کاراته کشور در دو بخش دختران و پسران به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

در این مسابقات پیش بینی می شود حدود سه هزار ورزشکار از استان های مختلف کشور در چهار گروه سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان شرکت کنند.

مسابقات کاراته وان کشور از 17 تا 25 اردیبهشت به میزبانی هیأت کاراته و در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رویداد مهم دیگری که کرمانشاه میزبانی آن را برعهده گرفته، مسابقات دوومیدانی بانوان کشور در رده بزرگسالان است.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور اواخر اردیبهشت ماه در مواد مختلف و با حضور قهرمانان کشورمان برگزار و نفرات منتخب به تیم ملی دعوت می شوند.

دعوت پنج ورزشکار و یک مربی کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و وزنه برداری بزرگسالان ایران عنوان مهمترین خبر های ورزشی کرمانشاه در روز هفدهم فروردین 1401 است.

سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران در حالی از هجدهم فروردین آغاز می شود که سه کشتی گیر و یک مربی کرمانشاهی نیز در آن حضور دارند.

خیرالله قهرمانی در وزن 70 کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم به عنوان ورزشکار و احسان امینی به عنوان مربی کنندگان جامعه کشتی کرمانشاه در تیم ملی کشتی هستند.

این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران تا 28 فروردین با حضور 27 ورزشکار در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده تهران برگزار می شود.

تیم ملی کشتی کشورمان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که روز های سوم و چهارم اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می شود، آماده می کند.

سرمربی تیم ملی اسامی 22 وزنه بردار را جهت حضور در نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی و انتخابی اعزام به بازی های همبستگی کشور های اسلامی و بازی های آسیایی گفت که در میان آن ها نام 2 ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.

حافظ قشقایی و کیانوش رستمی وزنه برداران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران هستند که باید از 9 اردیبهشت تا 20 خرداد تمرینات خود را در کمپ تمرینی وزنه برداری ایران واقع در ورزشگاه آزادی دنبال کنند.

طبق اعلام فدراسیون حضور در اردو برای تمامی مدعوین الزامی است و چنانچه هر یک از وزنه برداران از حضور در آن خودداری کند، به منزله انصراف از همراهی تیم ملی در مسابقات آینده تلقی می شود.

بنابر اعلام سرمربی تیم ملی وزنه برداری، نفرات اصلی جهت اعزام به بازی های همبستگی کشور های اسلامی و بازی های آسیایی، بعد از رکوردگیری در روز هفتم خردادماه، معین خواهد شد .

وبلاگ ویکی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردو های تیم ملی، برگزاری مسابقات کاراته و دو ومیدانی قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردو های تیم ملی، برگزاری مسابقات کاراته و دو ومیدانی قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید