تعریف مینی بار در هتل ها

به گزارش وبلاگ ویکی، خبرنگاران: مینی بار هتل همان یخچال های کوچکی هستند که در اتاق مهمان وجود دارند. محتویات این یخچال شامل تعداد بالایی از محصولات غذایی است.

تعریف مینی بار در هتل ها

مینی بار هتل همان یخچال های کوچکی هستند که در اتاق مهمان وجود دارند. محتویات این یخچال شامل تعداد بالایی از محصولات غذایی است. در این مطلب، به ذکر شرحات مفصل در خصوص این امکان ویژه در هتل ها می پردازیم.

فهرست مطالب

  • محتویات داخل مینی بار چیست؟
  • آیا مینی بار ها کنترل میشن؟
  • هزینه استفاده از مینی بار چقدر براتون آب میخوره؟
  • مزایای مینی بار در اتاق
  • معایب مینی بار در اتاق
  • چطور میشه از مینی بار رایگان استفاده کرد؟
  • دوست داری تاریخچه پیدایش مینی بار رو بدونی؟
  • جمع بندی

در پاسخ به این سوال که مینی بار هتل چیست؟ باید گفت که بار کوچک به همان یخچال کوچکی گفته می شود که در اتاق مهمان وجود دارد. محتویات این یخچال شامل مواردی چون: انواع نوشیدنی ها، آب معدنی، بستنی، شکلات و بسیاری دیگر است. ممکن است این یخچال حاوی تنقلاتی مانند چیپس، پفک و شیرینی نیز باشد. قبل از استفاده از خدمات مربوط به بار کوچک، به این نکته توجه کنید که قیمت این نوع خوراکی ها نسبت به قیمت بازار آنها، گرانتر است. ارائه اینگونه خدمات برای اولین بار در هتل های معروف آمریکا رواج پیدا کرد. در این هتل ها یخچال هایی وجود داشت که با استفاده از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی پر شده بودند.

اما امروزه مینی بار به عنوان یکی از اصلی ترین امکانات هتل ها شناخته می شود. ارائه خدمات مربوط به این بار کوچک موجب جذب حداکثری مسافر به هتل مورد نظر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با محتویات یخچال کوچک در هتل، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

مینی بار هتل چیست؟

محتویات داخل مینی بار چیست؟

مینی بار هتل شامل مجموعه ای از نوشیدنی ها، میوه خشک، شکلات، شیرینی و تن ماهی است که بعد از رزرو هتل و اقامت در آن میتوانید از مینی بار هتل بهره ببرید. بعضی از هتل ها در این یخچال های کوچک، محصولات بهداشتی و دارویی نیز قرار می دهند. به این نکته توجه کنید که بعد از تحویل اتاق به وسیله مهمان، محتویات یخچال کوچک به صورت دقیق آنالیز می شود. چنانچه از بعضی از خوراکی ها استفاده نکرده باشید، هزینه آنها از صورت حساب نهایی شما کسر خواهد شد. بعلاوه باید یادآوری کنیم که در صورت احتیاج می توان به صورت مجدد بار کوچک را شارژ کرد.

آیا مینی بارها کنترل میشن؟

در این قسمت از مقاله، به ذکر نکات تکمیلی در خصوص مینی بار هتل می پردازیم. به این نکته توجه کنید که محتویات این بار کوچک به وسیله کارکنان مشغول بکار در هتل کنترل می شود. این کنترل به منظور به روز رسانی سریع و اطمینان از موجودی صحیح آن انجام می شود. بعلاوه شما می توانید در صورت احتیاج با پذیرش هتل تماس گرفته و از آنها درخواست کنید که موجودی یخچال اتاق را به روز رسانی نمایند. آنالیز خوراکی های مصرف شده نیز به وسیله پرسنل هتل انجام می شود.

هزینه استفاده از مینی بار چقدر براتون آب میخوره؟

در واقع محصولات موجود در مینی بار هتل های مختلف، کاملا فرق دارد. به همین علت نمی توان در اینجا مبلغ دقیقی را به عنوان هزینه استفاده از محتویات یخچال کوچک اعلام نمود. بسیاری معتقدند که استفاده از خدمات بار کوچک هتل گران است. علت این موضوع این است که این محصولات به وسیله پرسنل هتل خریداری شده و داخل یخچال های مخصوص قرار داده می شوند. چنانچه پرداخت هزینه بار کوچک برای شما سنگین به نظر می رسد، بهتر است خوراکی های مورد علاقه خود را از سوپرمارکت ها بخرید. بعلاوه به این نکته توجه کنید که ممکن است محصولات موجود در یخچال کوچک، مطابق با سلیقه شخصی شما نباشد.

هزینه استفاده از مینی بار هتل

مزایای مینی بار در اتاق

وجود مینی بار در اتاق هتل، دارای مزایای بسیاری برای مهمانان و بعلاوه صاحب هتل است. در این قسمت از مطلب، به شرح در خصوص مزایای استفاده از یخچال کوچک برای مهمان می پردازیم.

مزایای استفاده از مینی بار برای مهمان

یکی از مهمترین مزایای استفاده از مینی بار هتل برای مهمانان، راحتی دسترسی به خوراکی های مورد نظر است. در واقع وجود این یخچال کوچک به مهمانان این امکان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن به مواد غذایی با کیفیت دسترسی داشته باشند. صرفه جویی در زمان، یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات مربوط به بار کوچک است. منظور از صرفه جویی در زمان این است که با وجود یخچال کوچک در اتاق، احتیاجی به خروج از هتل برای خرید مواد غذایی و برطرف احتیاجهای اولیه نیست. بعلاوه باید گفت، تاریخ فراوری و تاریخ انقضای تمام محصولات موجود در بار کوچک، به وسیله پرسنل هتل چک می شود. به همین علت خیال شما بابت سلامت و تازه بودن محصولات آسوده خواهد بود.

مزایای مینی بار برای صاحب هتل

استفاده مهمانان از مینی بار هتل، موجب ایجاد سودآوری بیشتر برای هتل خواهد شد. بعلاوه ارائه خدمات با کیفیت باعث جذب حداکثری مسافران به هتل مورد نظر می شود. بسیاری بهره گیری از یخچال کوچک را راهی عالی برای کسب عایدی بیشتر هتل می دانند. چنانچه شما بتوانید رضایت مهمانان خود را بابت استفاده از خدمات بار کوچک جلب کنید، حتما تعداد مهمانان شما در آینده چندین برابر خواهد شد.

معایب مینی بار در اتاق

در این قسمت به ذکر شرحاتی در خصوص معایب استفاده از بار کوچک در اتاق هتل می پردازیم.

گران بودن محصولات موجود در مینی بار

با توجه به اینکه قیمت محصولات موجود در یخچال هتل، گرانتر از قیمت بازار است، استفاده از خدمات مربوط به بار کوچک، موجب افزایش هزینه سفر شما خواهد شد. در صورت خرید محصولات مورد احتیاج از سوپر مارکت های محلی، احتیاجی به استفاده از محصولات داخل یخچال نخواهید داشت.

عدم تطابق محصولات با سلیقه مشتری

بعلاوه همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، گاهی محصولات موجود در یخچال اتاق، مطابق با سلیقه مهمان نیست و همین موضوع ممکن است موجب نارضایتی مهمان هتل شود. در بعضی موارد نیز اقلام موجود در مینی بار، با شرحات فهرست آن هماهنگی ندارد. در صورت وجود مغایرت در فهرست مربوط به خدمات بار کوچک و محتویات داخل یخچال، حتما پرسنل هتل را از این موضوع مطلع کنید.

کوچک بودن یخچال

باید به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از مسافران، از کوچک بودن بیش از حد یخچال اتاق ناراضی هستند. آنها معتقدند فضای این نوع یخچال ها برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی هایی با سایز بزرگ، کافی نیست.

چطور میشه از مینی بار رایگان استفاده کرد؟

چطور میشه از مینی بار رایگان استفاده کرد؟

بعضی از هتل ها خدمات مربوط به مینی بار را به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می دهند. توصیه می کنیم هنگام رزرو هتل مورد نظر، امکانات قابل ارائه در هتل را به صورت کامل مورد آنالیز قرار دهید. توجه کنید، چنانچه خدمات مربوط به یخچال اتاق رایگان باشد، حتما این موضوع در قسمت امکانات هتل ذکر خواهد شد. معمولا هتل های بزرگ و لوکس، خدمات مربوط به بار کوچک را به صورت رایگان ارائه می دهند.

نکاتی که هنگام استفاده از مینی بار باید به آن توجه کرد

در این بخش، به ذکر نکاتی می پردازیم که قبل از استفاده از محتویات یخچال هتل باید به آن توجه کرد.

مطلعی از هزینه مینی بار

توصیه می کنیم قبل از استفاده از بار کوچک، با قسمت پذیرش هتل تماس حاصل فرمایید و از هزینه این نوع خدمات مطلعی پیدا کنید. به این نکته توجه کنید که در بعضی از هتل های لوکس و مجلل، خدمات مربوط به یخچال اتاق، به صورت رایگان ارائه می شود.

مطمئن شوید که مینی بار هتل قبل از ورود شما به اتاق شارژ شده باشد

در بعضی از مواقع، پرسنل هتل از شارژ مجدد مینی بار هتل برای مهمان تازه غافل می شوند. به همین علت بلافاصله بعد از ورود به اتاق، از به روز رسانی محتویات بار کوچک اطمینان حاصل کنید. در صورت اینکه تصمیم گرفتید از خدمات مربوط به یخچال اتاق استفاده نکنید، حتما پرسنل هتل را در جریان این موضوع قرار دهید.

دوست داری تاریخچه پیدایش مینی بار رو بدونی؟

تاریخ پیدایش بار کوچک به سال 1960 میلادی بر می شود. ارائه این نوع خدمات، برای اولین بار از هتل های آمریکایی آغاز شد و بعد از آن به سراسر جهان انتقال یافت. جالب است بدانید که بعد از ارائه خدمات مربوط به بار کوچک در آمریکا، اندازه فروش انواع نوشیدنی ها در هتل تا 500 برابر بیشتر است. اما با گذشت زمان خدمات مربوط به یخچال اتاق، به عنوان یکی از امکانات تازه و لوکس در هتل ها شناخته شد.

جمع بندی

در این مطلب در خصوص خدمات مربوط به مینی بار هتل اطلاعات کاملی را ارائه دادیم. بعلاوه در این مقاله شرحاتی در خصوص مزایا و معایب استفاده از بار کوچک بیان شد. برای رزرو هتلی که از خدمات بار کوچک برخوردار است، می توانید به وبسایت معتبر بوکینگ، مراجعه کنید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم با مطالعه این مقاله، اطلاعات مفیدی در خصوص این موضوع به دست بیاورید.

منبع: توریسم آنلاین

به "تعریف مینی بار در هتل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف مینی بار در هتل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید