تارا با خدمات پس از فروش پیشرفته به بازار می آید

به گزارش وبلاگ ویکی، خدمات پس از فروش مهم ترین زنجیره برای حفظ سهم بازار و وفاداری مشتریان است. تحقیقات نشان داده اگر مشتری دو کالا که یکی کیفیت مطلوب و دیگری خدمات پس از فروش مناسب دارد را تجربه نماید، تمایل او برای خرید مجدد محصول که خدمات پس از فروش بهتر داشته بیشتر خواهد بود.

تارا با خدمات پس از فروش پیشرفته به بازار می آید

یکی از مزایای شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو ارائه خدمات به خودروهای تازه است. به همین منظور در صورتی که خودروهای تازه به سبد محصول اضافه شود به تبع آن، شبکه خدمات پس از فروش با تجهیزات کنندگی ها به ابزار مخصوص دستگاه های عیب یاب و آموزش فنی پرسنل، بستر لازم را برای ارائه خدمت را به محصول تازه ایجاد می کند.

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، با توجه به سطح فناوری خودروی تارا و امکانات و تجهیزات پیشرفته آن، از آمادگی کامل برای ارایه خدمات پس از فروش این محصول خبر داد.

پس از آنکه خودرو از طریق خودروساز تحویل مشتری می شود، خدمات پس از فروش وظیفه ارائه خدمات فنی و تعمیراتی به کلیه خودروهای تولیدی و یا وارداتی خودروساز را در حوزه گارانتی و بعد وارانتی دارد.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این مورد گفت: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو، اقدامات متعددی را پیش از تولید انبوه خودروهای تازه به انجام می رساند و با توجه به برنامه آغاز تولید خودرو تارا در آینده نزدیک، پیش نیازهای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو نیز در حال انجام است، تا خریداران آینده این محصول با خیال آسوده تر، از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی ایران خودرو تارا بالاخره اعلام شد

با توجه به پیچیدگی محصولات تولیدی همواره خودروسازان به مشتریان خودرو توصیه می کنند که از شبکه تعمیرگاهی مجاز استفاده نمایید که مهم ترین علت آن ارائه خدمات استاندارد و وجود پرسنل ماهر و آموزش دیده ای است که با بهترین نحو عیب یابی و تعمیرات خودرو را انجام می دهند و از ایجاد هزینه های سربار برای مشتری جلوگیری می نمایید.

مهدی مونسان افزود: با توجه به تکنولوژی بالای تجهیزات و امکانات به کار رفته در محصول تارا برنامه ریزی لازم برای آمادگی در حوزه هایی همچون تامین قطعات و لوازم یدکی تارا، آموزش کارکنان کنندگی ها و امدادگران، تجهیز کنندگی های منتخب به ابزار مخصوص و نرم افزار دستگاه های عیب یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات اجرا شده است.

برای رسیدن شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو به سطحی که قابلیت رقابت جهانی را داشته باشند پروژه های متعددی پیاده شده است از آن جمله اصلاح ساختار سازمانی کنندگی و استفاده پرسنل تحصیل کرده در محیط کنندگی است.

بیشتر بخوانید: وقتی پیکان سه ـ هیچ جلو است!

مدیر عامل ایساکو در خصوص آموزش های فنی این خودرو گفت: تا ابتدای دی ماه، 180 نفر از کارشناسان و تعمیرکاران، کارشناسان فنی تمامی دفاتر منطقه ای و مدرسان امداد خودرو ایران، در خصوص عیب یابی و تعمیر تارا آموزش دیده اند؛ همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان دی ماه سایر کارشناسان، تعمیرکارها و امدادگران نیز آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت تا پیش از تحویل خودرو به مشتریان آمادگی کاملی برای ارایه خدمات آن وجود داشته باشد.

وی افزود: همزمان با افزایش تیراژ محصول در سال 1400، به مرور تعداد کنندگی های منتخب ارایه خدمات این خودرو، افزایش خواهد یافت و آموزش های لازم به سایر تعمیرکاران در سطح شبکه خدمات ارایه خواهد شد.

مونسان در پایان گفت: شرکت ایساکو همواره کوشیده است رضایت مشتریان خود را با ارایه خدمات استاندارد و به روز، به صورت مستمر افزایش دهد و یازده سال صدر نشینی در خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، بر طبق ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موید این کوشش ها است.

منبع: بلاگ دیوار

به "تارا با خدمات پس از فروش پیشرفته به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارا با خدمات پس از فروش پیشرفته به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید