احتمال جدایی گرت بیل از رئال مادرید به دلیل برگزیت

به گزارش وبلاگ ویکی، اگر بریتانیا با توجه به سیاست های اخیر دولت و مجلس خود از اتحادیه اروپا جدا گردد شاید گرت بیل نتواند به حضور خود در رئال مادرید ادامه دهد و مجبور به جدایی از این باشگاه گردد.

احتمال جدایی گرت بیل از رئال مادرید به دلیل برگزیت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ویکی، رئال مادرید می تواند تنها سه بازیکن غیر اروپایی را در اختیار داشته باشد و این سه صندلی در حال حاضر در اختیار ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو است. روزنامه اسپانیایی آس اعلام نموده به همین دلیل محتمل است که بیل نتواند در بین این بازیکنان قرار بگیرد و در نتیجه قانونا نتواند در لالیگا به میدان برود. با این حال مقامات دولت اسپانیا در حال آنالیز شرایطی هستند که به افراد تابعه بریتانیا اجازه دهد به کار قانونی در این کشور ادامه دهند و علاوه بر این بیل نیز می تواند به دلیل حضور در اسپانیا از سال 2013 برای سیتیزن شدن درخواست دهد.

با این حال جدای از داستان برگزیت و مشکلاتی که ایجاد خواهد نمود، بیل تابستان گذشته نیز در آستانه جدایی از رئال مادرید بود. او چند هفته قبل با در دست داشتن پرچم ولز پس از صعود به یورو 2020 که روی آن نوشته شده بود ولز، گفت، رئال مادرید، به این ترتیب، شرایط سختی را در سانتیاگو برنابئو ایجاد کرد و با اعتراض بی سابقه طرفداران باشگاه اسپانیایی روبرو شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احتمال جدایی گرت بیل از رئال مادرید به دلیل برگزیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال جدایی گرت بیل از رئال مادرید به دلیل برگزیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید