آیا اپل آی پد تاشوی خود را عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ ویکی، طبق گزارشی نو، اپل دارد آی پد تاشویی می سازد که ممکن است سال آینده به بازار بیاید. این تبلت حتی ممکن است دارای امکانات دیگری مانند پایه فیبرکربنی باشد که تکیه گاه آن است.

آیا اپل آی پد تاشوی خود را عرضه می نماید

به گفته یکی از تحلیل گران مورداعتماد محصولات اپل به نام مینگ-چی کو که افشاگری درباره برنامه های این شرکت را در سابقه خود دارد، این تبلت احتمالا تا سال 2024 به بازار نمی آید و ممکن است تا آن زمان هیچ آی پد نوی عرضه نشود.

آی پد بعدی که به بازار می آید احتمالا از نوع مینی است که آخرین بار در سال 2021 ارتقا یافت - AFP

او گفت، به این ترتیب فروش سالانه آی پد به اندازه 10 تا 15 درصد افت می نماید. او در رشته توییت هایی نوشت: به هر حال در خصوص آی پد تاشوی سال 2024 نظر مثبتی دارم و پیش بینی می کنم این مدل نو بتواند فروش را تقویت کند و مجموعه این محصولات را بهبود دهد.

آی پد بعدی که به بازار می آید احتمالا از نوع مینی است که آخرین بار در سال 2021 ارتقا یافت. کو گفت اپل در پی آن است تا فراوری آن تبلت ها را از اوایل سال 2024 آغاز کند.

طبق گزارش های مکرری، اپل در حال کار روی فناوری تاشو برای آی پد است و طبق بعضی گزارش ها، این آی پد ممکن است آمیزه ای از تبلت و مک بوک باشد به طوری که مثلا نیمه پایینی را بتوان صاف قرار داد و به عنوان صفحه کلید به کار برد.

اما طبق بسیاری از آن گزارش ها، هنوز تا تحقق این فناوری راه زیادی مانده است و طبق گزارش های دیگری هم در اواخر این دهه می توان چشم به راه آن بود.

اپل بعلاوه طبق شایعات دارد روی آیفون تاشو هم کار می نماید و کو قبلا پیش بینی نموده بود سال جاری به بازار می آید، اما از آن به بعد شایعات فروکش کرد و بنابراین بعید است به زودی به بازار بیاید.

تعیین نیست چه اندازه از این شایعات واقعا به محصولات مختلف ربط داشته باشد، یا اپل در حال کار روی طرح های مختلف بوده است یا خیر. چنین گزارش های زودهنگامی معمولا از زنجیره عرضه اپل سرچشمه می گیرد، یعنی با آنکه اغلب دقیق اند همواره تعیین نمی نمایند که محصول موردنظر در نهایت با چه شکل و شمایلی به بازار می آید و به فروش می رسد.

به نظر می رسد پیش بینی کو در خصوص آی پد نو تا حدی مبتنی بر اطلاعات دریافتی از شرکت تامین نماینده آنجی فناوری باشد. این شرکت چینی ادعا کرد که ساختن پایه این تبلت تاشو را به عهده گرفته است.

منبع: فوت و فن / independentpersian.com

به "آیا اپل آی پد تاشوی خود را عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا اپل آی پد تاشوی خود را عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید