آپدیت نو Helldivers 2 آب و هوای طوفانی مختلف را به بازی افزود

به گزارش وبلاگ ویکی، بازی هل دایورز 2 (Helldivers 2) چند ماه پیش عرضه شد. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و بیشترین تعداد کاربران همزمان را در پلتفرم استیم (Steam) داشته باشد. با توجه به استقبال خوبی که از این بازی شد، سرورهای هل دایورز 2 نیز تحت فشار زیادی نهاده شد و باعث شد که این بازی در زمینه آنلاین مسائل متعددی داشته باشد.

آپدیت نو Helldivers 2 آب و هوای طوفانی مختلف را به بازی افزود

شرکت سازنده این بازی یعنی Arrowhead تا الان به روزرسانی ها و بسته های اصلاحی متعددی برای این بازی عرضه نموده است. این به روزرسانی ها بیشتر روی کیفیت و عملکرد بازی اثر داشته و هل دایورز 2 را به یک بازی کامل تبدیل نموده است. حال اینطور که به نظر می رسد در به روزرسانی بعدی ما شاهد محتوای بیشتر برای این بازی خواهیم بود.

در به روزرسانی نو بازی هل دایورز 2 ما شاهد افزایش سقف لول هستیم. به این شکل که بازیکنان می توانند بیشتر در این بازی پیشرفت نمایند و لول خود را بالا ببرند. همینطور اینکه چندین رویداد آب و هوایی هم به بازی اضافه شده و مسائل عملکردی آن نیز تا حد خوبی رفع شده است.

این به روزرسانی چند مأموریت نو هم به بازی اضافه نموده و تعادل را نیز در هل دایورز 2 بهتر نموده است. به این شکل که شرایط تعادل میان سلاح ها و دشمنان در این بازی بهتر شده و حال بازیکنان با مسائل متعدد روبرو نخواهند بود. در کنار آن مسائل عملکردی بازی در زمینه آنلاین نیز کمتر شده و بازیکنان دیگر با مسائل زنده شدن در مکان های بد و موارد دیگر روبرو نخواهند گردد.

چه چیزی به بازی هل دایورز 2 اضافه شده است؟

در بیانیه ای که شرکت سازنده در خصوص این به روزرسانی نو منتشر نموده، گفته شده که این به روزرسانی نسبت به چیزی که تا الان شاهد آن بودیم بزرگ تر است. طبق چیزی که گفته شده برای اینکه چالش بازی بیشتر گردد خطرات و رویدادهای آب و هوایی مثل طوفان به بازی اضافه شده تا بازی کمی بیشتر سخت گردد.

به بازی هل دایورز 2 طوفان های شنی و طوفان های برفی اضافه شده است. حال این دو مورد بستگی به جایی دارد که شما در آن قرار دارید و در نتیجه بنابر منطقه شما ساخته شده است. همینطور اینکه شرکت سازنده کوشش خود را نموده تا این طوفان ها واقعاً در گیم پلی تأثیر داشته باشند. یعنی دید بازیکنان به طور کامل تغییر نموده و با مسائل زیادی روبرو خواهند شد.

در کنار این مورد سقف لول بازیکنان نیز از 50 به 150 ارتقاء پیدا نموده است. این تغییر زیاد باعث شده که بازیکنان بیشتر کوشش نمایند و همینطور اینکه روند بازی با افزایش سطح بازیکنان تا حد خوبی تغییر خواهد نمود. در نتیجه افزایش سطح و کوشش برای ارتقاء کرکتر در بازی هل دایورز 2 ارزش دارد.

محل ظاهر شدن دشمنان نیز با بازیکنان فاصله بیشتری پیدا نموده است. در نتیجه بازیکنان شانس بهتری برای دفاع از مقر خود خواهند داشت. همینطور اینکه با ارتقاء سطح در این بازی نیازبه شهروندان کمتر خواهد شد و در نتیجه روند بازی آسانتر می گردد.

بعضی از مأموریت ها در بازی نیز جزئیات بیشتری پیدا کردند. در نتیجه این مأموریت ها نیز سختتر شده و نسبت به مأموریت های دیگر بهتر شده اند. نکته جالب اینجاست که بعضی از موارد نیز ضعیف تر شده است. برای مثال اثر Operation Modifiers نصف شده تا بازی بیشتر چالش برانگیز گردد.

به طور کلی این به روزرسانی تغییرات اساسی در بازی هل دایورز 2 ایجاد نموده است. شما می توانید جزئیات کامل این به روزرسانی را در این لینک مشاهده کنید و به طور کامل تغییرات بازی را ببینید. همینطور اینکه این به روزرسانی از الان در دسترس هواداران است و کاربران می توانند به راحتی آن را دریافت نمایند.

منبع: Gameinformer

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت نو Helldivers 2 آب و هوای طوفانی مختلف را به بازی افزود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو Helldivers 2 آب و هوای طوفانی مختلف را به بازی افزود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید