آموزش 6 تا 9 ماهه به استارتاپ ها جهت درمان بیماری سرطان

به گزارش وبلاگ ویکی، مدیر برنامه های تجاری سازی کنگره بین المللی سرطان از آموزش 6 تا 9 ماهه به استارتاپ ها جهت درمان بیماری سرطان اطلاع داد.

آموزش 6 تا 9 ماهه به استارتاپ ها جهت درمان بیماری سرطان

اولین نشست خبری کنگره بین المللی ژئومیکس سرطان با حضور دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد زیست فناوری و رییس کنگره، دکتر سید جواد مولی دبیر علمی کنگره و دکتر مسعود ابراهیمی دبیر اجرایی و مدیر برنامه های تجاری سازی کنگره امروز پنج شنبه 27 مرداد در دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردید.

مسعود ابراهیمی دبیر اجرایی و مدیر برنامه های تجاری سازی کنگره بین المللی ژئومیکس سرطان گفت: بخش تجاری سازی نه به عنوان بخش جانبی بلکه به عنوان بخش اصلی در این کنگره در نظر گرفته شده و از 3 تا 4 وجه سعی می کنیم تا این کنگره به عنوان شاخص تجاری سازی در سطح کشور تبدیل گردد.

او اضافه نمود: در محل برگزاری کنگره حدود 150 تا 200 شرکت در حوزه های سرطانی مانند تجهیزات پزشکی، مواد مصرفی درمانی و داروها و ... به صورت فعال در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

ابراهیمی توضیح داد: در کنار این نمایشگاه فعالیت های شتاب دهی و شتاب دهنده را شروع نموده ایم و حدود 2 ماهی است که فراخوان برای ایده ها و استارتاپ ها منتشر شده که 2 استارتاپ جذب شده و در طی فرایند 6 تا 9 ماهه آموزش های متنوعی را در حوزه کسب و کار و مشاوره دریافت می نمایند.

مدیر برنامه های تجاری سازی کنگره بین المللی ژئومیکس سرطان اضافه نمود: استارتاپ هایی که به تجاری سازی دست یابند برای جذب سرمایه در سالن اجلاس سران کشور با سرمایه گزاران جلسه ای خواهند داشت.

وبلاگ ویکی علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آموزش 6 تا 9 ماهه به استارتاپ ها جهت درمان بیماری سرطان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش 6 تا 9 ماهه به استارتاپ ها جهت درمان بیماری سرطان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید