9 اقامتگاه بوم گردی در همدان افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ ویکی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان با اشاره به نقش موثر اقامتگاه های بوم گردی در اقتصاد محلی و توسعه متوازن مناطق کمتر توسعه یافته استان همدان گفت: اقامتگاه های بوم گردی با ایجاد تحول مالی و فرهنگی در جوامع روستایی موجبات رشد مالی و اشتغال پایدار در روستاها را فراهم می آورند.

9 اقامتگاه بوم گردی در همدان افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ ویکی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی خاکسار امروز شنبه 16 آذر 98 با اعلام این خبر اضافه نمود: در همدان 26 واحد اقامتگاه بوم گردی در راستای جذب و اسکان گردشگران داخلی و خارجی به صورت مستمر فعالیت دارند.

اوگفت: علاوه بر واحدهای فعال، 9 واحد اقامتگاه نیز مراحل صدور مجوز را طی نموده اند که در دست تجهیز هستند و تا خاتمه امسال به بهره برداری می رسد.

خاکسار گفت: با حمایت های معنوی و پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره در روستاها امید است شاهد ماندگاری گردشگران در استان و فعالیت مضاعف توانمندی پنهان روستاها در صنعت گردشگری استان باشیم.

او یادآور شد: این حمایت ها توسط دولت و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علاوه بر آبادانی روستاها در پاره ای از نقاط استان منجر به مهاجرت معکوس و آبادانی و سرمایه گذاری در روستاها شده است.

منبع: میراث آریا

به "9 اقامتگاه بوم گردی در همدان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 اقامتگاه بوم گردی در همدان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید