10 خبر مهم برای بورس ، آخرین سیگنال های پیش از آغاز هفته جدید

به گزارش وبلاگ ویکی، 10 خبر مهم برای بازار سهام به توضیح زیر است:

10 خبر مهم برای بورس ، آخرین سیگنال های پیش از آغاز هفته جدید

ـ وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز (آدینه) اعلام نمود که ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز منطقه عملیات فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه را به سمت پایگاه دریایی نورفولک در ایالت ویرجینیا ترک کرد.

ـ مدیرعامل بزرگترین شرکت فراوری خوراک دام و طیور شمال کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کربلا مازندران دستگیر شد.

ـ ایران در هفت ماهه سال 99 به عنوان صادرکننده فعال بنزین در منطقه حضور داشته و در این مدت از محل صادرات بنزین درآمدی حدود 1.4 میلیارد دلار به دست آورده است.

ـ مدیرعامل شرکت فناوری بورس در توییتی از اختلالات پیش آمده در هسته معاملاتی بورس در هفته گذشته عذرخواهی کرد.

ـ قیمت نفت خام روز پنج شنبه در آخرین روز سال 2020 افت کرد تا سقوط خود در این سال را به 20 درصد برساند.

ـ بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی گفت: طرحی که شورای رقابت برای معین قیمت خودرو در نظر گرفته است از طرف سازمان بازرسی کشور مورد ایراد است و باید تجدید نظر گردد.

ـ مدیریت نظارت بازار بورس تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود: بعضی ایستگاه های معاملاتی و همچنین دسترسی برخط تعدادی از سهامداران مسدود و به تعدادی از کارگزاران مربوط در هفته جاری تذکر داده شد.

ـ رئیس اتحادیه فروشندگان آهن می گوید: گرانی فعلی قیمت آهن و میلگرد قابل قبول نیست و گرانی این کالاها پایدار نیست، چرا که ملاک صحیحی برای افزایش آن دیده نمی گردد.

ـ وزارت راه و شهرسازی نرخ جدید عوارض عبور از آزادراه ها را به شرکت های آزادراه های خصوصی ابلاغ کرد که مبالغ افزایش یافته اند.نرخ جدید را اینجا بخوانید.

ـ رئیس دفتر رئیس جمهوری از انعقاد قرارداد خرید بیش از 20 میلیون دوز واکسن خارجی کرونا اطلاع داد و گفت: قرارداد خرید 16 میلیون و 500 هزار دوز واکسن کووکس منعقد شده است و در حال توافق برای خرید حدود 4 میلیون دوز واکسن از چین هستیم.

آخرین پیش بینی های بازار سهام را در صفحه پیش بینی بورس دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "10 خبر مهم برای بورس ، آخرین سیگنال های پیش از آغاز هفته جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 خبر مهم برای بورس ، آخرین سیگنال های پیش از آغاز هفته جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید