یک دروازه بان نو در لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ویکی، خبرنگاران: پرسپولیس در این فصل در خط دروازه به مشکل برخورده است؛ حامد لک، دروازه بان اصلی این تیم در برخی از ملاقات ها متزلزل نشان داده و جانشین او یعنی بوژیدار رادوشوویچ هم که به علت دریافت نکردن مطالبات اقتصادی اش قید حضور در این تیم را زد و راهی کرواسی شده است.

یک دروازه بان نو در لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ویکی، حالا پرسپولیس در حالی باید از عنوان قهرمانی اش در رقابت های لیگ برتر ایران دفاع کند که رسما فقط یک دروازه بان با تجربه دارد و در صورت مصدوم یا محروم شدن حامد لک باید با یکی از دروازه بان های تیم امید وارد زمین گردد. همین مورد شرایط را به سمتی برده که خرید یک دروازه بان در اولویت برنامه های گل محمدی قرار گرفته است. البته که این تیم هر دروازه بانی را هم نمی خواهد و به فکر خرید بازیکنی است که بتواند به عنوان شماره یک درون دروازه بایستد.

در چنین فضایی تا به حال نام دو گزینه مجذوب کننده در رسانه ها مطرح شده است: رشید مظاهری دروازه بان کنونی استقلال و پیغام نیازمند دروازه بان فصل پیش سپاهان و فعلی پورتیموننزه پرتغال. یحیی گل محمدی البته به تازگی در این مورد صحبت نموده و گفته فعلا به کسی فکر ننموده است. با این حال این شایعه مطرح شده که سرمربی پرسپولیس برای اینکه تمرکز حامد لک به هم نخورد، پروژه خرید دروازه بان تازه را علنی ننموده است. همزمان با این شایعات، اما موضوع تازه تری مطرح شده و خبر رسیده که پرسپولیسی ها نیم نگاهی هم به جذب علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس و کنونی باشگاه نساجی دارند. پرسپولیس که می داند ممکن است خرید رشید و پیغام برایشان زمان بر باشد به یک گزینه راحت تر هم فکر نموده اند تا در نیم فصل وقت زیادی را هدر ندهند.

منبع: فرارو

به "یک دروازه بان نو در لیست خرید پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دروازه بان نو در لیست خرید پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید