چگونه یک نرم افزار می تواند در جارو کشیدن خانه یاری کننده باشد؟

به گزارش وبلاگ ویکی، نرم افزار نو برند دایسون با فناوری واقعیت افزوده به شما نشان می دهد کدام بخش های خانه را تمیز نکرده اید.

چگونه یک نرم افزار می تواند در جارو کشیدن خانه یاری کننده باشد؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ویکی و براساس گزارش زومیت، دایسون از اپلیکیشن جدیدی به نام CleanTrace رونمایی نموده که از فناوری واقعیت افزوده گوشی هوشمند شما برای رنگ آمیزی مجازی مناطقی که جارو کشیده اید استفاده می نماید تا ببینید آیا جایی را از قلم انداخته اید یا خیر.

اپلیکیشن CleanTrace از حسگر LiDAR در آیفون 12 پرو یا آیفون 12 پرو مکس و مدل های جدیدتر گوشی آیفون استفاده می نماید و نیازمند اتصال گوشی به جاروبرقی است.

درحال حاضر، جاروبرقی پرچم دار Gen5detect تنها محصول دایسون محسوب می گردد که از گیره اتصال گوشی پشتیبانی می نماید. گیره به صورت جداگانه نیز فروخته خواهد شد، اما فعلاً قیمت آن را نمی دانیم.

دایسون تصمیم دارد در ماه ژوئن 2024 (خرداد و تیر 1403) قابلیت واقعیت افزوده را در قالب به روزرسانی رایگان به اپلیکیشن موبایلی خود اضافه کند.

دایسون، درمورد علت توسعه CleanTrace اظهار داشت: مصرف نمایندگان در تمیزکردن خانه، بی نظم و ناکارآمد هستند و اغلب یک ناحیه را چندین بار جارو می کشند و نقاط دیگر را کاملاً رها می نمایند. این ادعا بر اساس داده هایی است که محصولات دایسون در طول سال ها درباره الگوهای تمیزکاری و استفاده کاربران جمع آوری نموده اند.

جاروبرقی Gen5detect دایسون ویژگی هایی برای آشکارسازی گرد و غبار دارد، ازجمله چراغ سبز جلو که برای تماشا بهتر آلودگی ها تعبیه شده است. اتصال CleanTrace قرار است لایه دیگری از اطمینان خاطر را به ارمغان بیاورد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "چگونه یک نرم افزار می تواند در جارو کشیدن خانه یاری کننده باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه یک نرم افزار می تواند در جارو کشیدن خانه یاری کننده باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید