نژاد خاص سگ خانواده رونالدو سوژه شد

به گزارش وبلاگ ویکی، مستند زندگی جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر در شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر شده و به یکی از ده سریال پربیننده این شبکه در اسپانیا تبدیل شده است. جورجینا در این مستند در خصوص زندگی خود به عنوان یک مادر، نامزد یکی از مشهورترین بازیکنان دنیا و البته فعالیت حرفه ای در حوزه مدلینگ صحبت می نماید.

نژاد خاص سگ خانواده رونالدو سوژه شد

یکی از چهره هایی که در این مستند به شدت مورد توجه قرار گرفته، آنتونیا سگ خانواده است که نژاد متفاوت وی باعث شده تا خیلی ها در شبکه های اجتماعی به آن توجه ویژه ای داشته باشند. در حقیقت این سگ از نژاد کاکل دار چینی است.

وبسایت اسمارت داگ که در حوزه محصولات مربوط به حیوانات خانگی فعالیت می نماید، شرح داده است که نژاد سگ کاکل دار چینی به دو دسته تقسیم بندی می شود: یکی با مو های پرپشت در سر، دم و پاهایش و دیگری گونه پودرپاف که پوست آن بیشتر از جنس خز است. فقدان مو در بعضی از بخش های بدن این حیوان به جهش ژن foxi3 برمی شود. این وبسایت در خصوص شخصیت این سگ نیز شرح داده است که سگی شاد است که از حضور در کنار صاحبش مسرور می شود که برای زندگی در کنار بچه ها نیز کاملا مناسب است. قیمت سگ نژاد کاکل دار چینی بر اساس سن و گروه خونی آن فرق دارد و بین هشتصد یورو تا سه هزار یورو است. البته به نظر می رسد که این نژاد بسیار خاص است و تعداد کمی از آن در سطح اروپا وجود دارد.

فوتبالی

منبع: فرارو

به "نژاد خاص سگ خانواده رونالدو سوژه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نژاد خاص سگ خانواده رونالدو سوژه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید