سامانهٔ یکپارچهٔ فقط برای خرید از 2 مونتاژکار باز شد

به گزارش وبلاگ ویکی، سامانه یکپارچه خودرو باز شد و آن دسته از افرادی که نتوانسته اند در مرحله گذشته خودرویی دریافت نمایند می توانند با مراجعه به سایت اقدام به ثبت نام مجدد نمایند.

سامانهٔ یکپارچهٔ فقط برای خرید از 2 مونتاژکار باز شد

مهدی تقدسی در مصاحبه با تسنیم، با اشاره به اینکه سامانه یکپارچه خودرو باز شده است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان از شب گذشته 6 شهریورماه (افراد متقاضیان مرحله دوم) که خودرویی به آن ها تخصیص داده نشده، ضمن حفظ اولویت امکان انتخاب خودروی تازه را پیدا نموده اند.

وی افزود: البته مشتریان کرمان موتور و مدیران خودرو که تحویل خودرو های آن ها بعد از تابستان 1402 است نیز می توانند با مراجعه به سایت نسبت به تغییر خودروی خود اقدام نمایند.

مشتریان باید توجه داشته باشند اگر خودروی کرمان موتور را خریداری نموده اند فقط می توانند از میان محصولات این شرکت تغییرات را اعمال نمایند و خریداران مدیران خودرو نیز به همین شکل فقط می توانند از میان محصولات تغییرات را انجام دهند.

وی گفت: از شرکت کرمان موتور چهار مدل خودروی جک J4, J7, S3 , S5 و از شرکت مدیران خودرو پنج خودروی آریزو 6، FX، تیگو 7، X22 و X55 برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. تحویل این خودرو ها حداکثر سه ماهه خواهد بود و به نوعی فروش فوق العاده محسوب می گردد.

تقدسی تاکید نمود: پس از این مرحله نیز، ظرفیت موجود همه خودروسازان مجددا آنالیز خواهد شد و بر مبنای آن مراحل آینده طرح یکپارچه خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس سامانه یکپارچه خودرو افزود: سامانه یکپارچه تا پنج شنبه شب 9 شهریورماه باز است و متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

منبع: فرارو

به "سامانهٔ یکپارچهٔ فقط برای خرید از 2 مونتاژکار باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانهٔ یکپارچهٔ فقط برای خرید از 2 مونتاژکار باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید