خرید آنلاین و ساده گوسفند زنده در تهران

به گزارش وبلاگ ویکی، بسیاری از افراد سعی می نمایند برای عید قربان، مجلس عروسی و یا تولد فرزند و .. اقدام به خرید گوسفند زنده برای ذبح نمایند، همچنین بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید گوشت، گوسفند زنده را خریداری کرده و پس از ذبح، گوشت آن را برای طبخ غذاهای مختلف خرد و آماده کرده و در فریزر نگهداری نمایند. اما گاهی پیدا کردن فروشنده با انصافی که دام و یا گوسفند زنده سالم و با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد ممکن است به راحتی ممکن نشود. ما در این مطلب سعی داریم ضمن بررسی مزیت خرید گوسفند زنده برای استفاده از گوشت آن، فروشگاهی اینترنتی را به شما معرفی کنیم که بتوانید خرید خود را به راحتی از طریق آن انجام دهید.

خرید آنلاین و ساده گوسفند زنده در تهران

خرید گوسفند زنده یا خرید گوشت گوسفندی؟

بسکمک از افراد فکر می نمایند هنگام خرید گوسفند زنده ممکن است بخش زیادی از وزن آن را پوست، استخوان و یا محتویات داخل شکم گوسفند به خود اختصاص دهد و با توجه به قیمت گوسفند زنده ، خرید گوشت گوسفند آن هم به طور خالص برای آن ها به صرفه تر باشد. اما اگر شما خانواده پر جمعیتی داشته باشید این شیوه خرید گوسفند برای شما با توجه به قیمتی که دارد مناسب تر خواهد بود ضمن آن که چند خانواده کم جمعیت نیز می توانند با هم اقدام به خرید گوسفند زنده کرده و پس از ذبح، گوشت آن را تقسیم نمایند. اما دلایلی که نشان می دهد خرید گوسفند زنده به صرفه تر است را می توان در موارد زیر خلاصه نمود.

همان طور که می دانید قیمت گوشت گوسفندی در بازار حدودا دو برابر قیمت گوسفند زنده است. با خرید گوسفند زنده از تمامی قسمت های گوسفند می توان استفاده کرد به عنوان مثال دل و قلوه و جگر، کله پاچه، سیرابی و روده و .. که هر کدام از این بخش ها در بازار نیز به طور جداگانه به فروش می رسند و دارای قیمت بالایی هم هستند، نشان می دهد که خرید گوسفند زنده می تواند برای خریدار به صرفه تر و مناسب باشد.

نکته دیگر آن که با خرید گوسفند زنده شما خیلی راحت تر می توانید نسبت به سلامت گوشت اطمینان حاصل کنید در حالی که با خرید گوشت آماده این شناخت به راحتی به دست نمی آید و ممکن است هنگام پخت و یا زمان میل کردن غذا متوجه این امر شوید. همچنین از دیگر مزایای خرید گوسفند می توان به امکان تخمین دقیق سن گوسفند اشاره کرد بنابراین در این صورت با انتخاب گوسفندی جوان شما می توانید گوشت تازه تر و تردتری را برای غذا استفاده کرده و میل نمایید که طبیعتا نسبت به گوسفند پیر که از گوشت سفت تر و دیرپزی برخوردار است بهتر خواهد بود.

گوشت گوسفند چه خواصی دارد؟

جدای از آن که بسکمک از افراد برای مجالس و ولیمه های خود اقدام به خرید گوسفند می نمایند و این موضوع به یک رسم تبدیل شده است، دلیل دیگری که خرید گوسفند زنده مشتری بیشتری دارد به جهت نوع گوشت گوسفند است. گوشت گوسفند طبع گرمی نسبت به گوشت گاو و گوساله دارد و بسکمک علاقمند به استفاده از این گوشت در غذاهای خود هستند ضمن آن که انرژی بخشی گوشت گوسفند نسبت به سایر گوشت ها بسیار بیشتر است.

از دیگر مزایای استفاده از گوشت گوسفند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • گوشت گوسفند سرشار از امگا 3 می باشد
  • پروتئین بسیار زیادی دارد
  • انواع ویتامین B را در خود دارد
  • از فسفر زیادی بهره مند می باشد.
  • مقادیر زیادی کلسیم دارد
  • آهن گوشت گوسفند بسیار بالاست
  • پخت سریع تری نسبت به سایر گوشت ها دارد

هنگام خرید گوسفند زنده به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بدون شک انتخاب یک گوسفند زنده سالم کار هر کسی نیست و همه از نکاتی که باید در این خصوص بدانند اطلاعی ندارند. به همین دلیل لازم است از کسی که می تواند دام بهتر و جوان تری را انتخاب نماید، کمک بگیرند.

در مورد خرید گوسفند زنده باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • گوسفندی سالم باید مدام در حال نشخوار باشد
  • بی حال نباشد
  • هر چه چشم های گوسفند براق تر باشد نشانگر سلامت بالای گوسفند زنده است
  • هنگامی که گوسفند را ذبح می کنید جگر گوسفند سالم باید شفاف و براق باشد.
  • پشم گوسفند زنده سالم را اگر در مشت بگیرید و بکشید، به راحتی کنده نمی گردد.

چرا خرید اینترنتی گوسفند زنده بهتر است؟

همان طور که می دانید در حال حاضر بسکمک از کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن رفته و با طراحی سایت و یا پیجی در اینستاگرام و .. توانسته اند به کسب و کار خود رونق بخشیده و فروش خود را بیشتر نمایند، ضمن آن که دسترسی آن ها به مشتریان و کاربران هدف بیشتر شده است.

فرقی نمی کند شما کالا و محصولی را برای فروش دارید و یا خدمات گوناگونی را ارائه می کنید در حال حاضر دیجیتال مارکتینگ با قابلیت های بسیار زیاد و منعطفی که دارد می تواند در هر صنفی که فعالیت دارید به شما کمک نماید کسب و کار خود را توسعه دهید. در مورد فروش انواع دام بخصوص فروش و خرید گوسفند زنده نیز همین قابلیت وجود دارد. به این ترتیب با وجود سایت های فروش آنلاین خریداران می توانند به راحتی با فروشندگانی که در زمینه فروش دام فعالیت می نمایند، ارتباط برقرار کرده و خرید خود را انجام دهند. در ادامه به مزایای خرید گوسفند به صورت اینترنتی اشاره خواهیم کرد.

  1. هزینه ای برای رفت و آمد به شهرهای مختلف بابت خرید گوسفند متحمل نخواهید شد.
  2. در وقت و زمان صرفه جویی می گردد و تنها با چند کلیک می توان اقدام به خرید گوسفند کرد.
  3. پیش از خرید می توانید از بخش فروش سایت قیمت گوسفند زنده را پرس و جو کنید.
  4. سلامت دام ها دائما کنترل می گردد و نگرانی از بابت سلامت گوسفند زنده وجود نخواهد داشت.
  5. در سایت های اینترنتی فروش گوسفند، قیمت گوسفند زنده درج شده و نگرانی بابت تغییر قیمت لحظه ای نخواهید داشت.
  6. به صورت 24 ساعته می توانید سفارش خود را در سایت های اینترنتی تکمیل کنید.
  7. با خرید گوسفند زنده از فروشگاه اینترنتی دام زنده به همراه قصاب و باسکول به محل شما ارسال می گردد و وزن آن در حضور خریدار میزان گیری می گردد.
  8. چنانچه از سایت اینترنتی خرید گوسفند زنده را انجام دهید می توانید کار ذبح و تمیز کردن کله پاچه و .. را به عرض نماینده دام بسپارید. ضمن آن که در این خصوص وجهی از شما دریافت نمی گردد.
  9. نکته مهمی که در مورد خرید گوسفند زنده از سایت های اینترنتی باید در نظر داشته باشید توجه به ذبح اسلامی و درست دام است.
  10. اگر برای مراسمی خاص مایل به خرید دام بخصوص گوسفند زنده هستید طبق تاریخ مورد نظر شما گوسفند زنده به محل مورد نظر شما ارسال می گردد.
  11. می توانید با خرید دام به صورت اینترنتی سن و میزان وزن دام را تعیین کنید تا دامی جوان با گوشت تازه در اختیار شما قرار گیرد.
  12. از آن جا که در فروشگاه های اینترنتی فروش دام گوسفندانی ارائه می شوند که با محصولات ارگانیک تغذیه شده اند، گوشت آن ها از طعم بهتری برخوردارند و تردتر هستند.
  13. چنانچه مایل باشید می توانید از مسئولین سایت بخواهید گوسفند ذبح شده و گوشت آن مطابق خواست شما خرد گردد و به شما تحویل داده گردد.
  14. دامی که از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر به فروش می رسد در محیطی کاملا بهداشتی نگهداری می گردد و تحت نظر دامپزشک هستند.

فروشگاه اینترنتی بازار گوسفند

چنانچه برای تامین گوشت مصرفی خود و یا برای ذبح گوسفند در مراسم های مختلف مایل به خرید گوسفند زنده هستید، به شما پیشنهاد می کنیم یکبار خرید خود را از سایت های اینترنتی فروش دام انجام دهید. بی شک با توجه آسان بودن روش خرید و در اختیار گرفتن دامی پروار و سالم ترغیب خواهید شد تا در فرصت های بعدی نیز از این روش استفاده نمایید. فروشگاه آنلاین بازار گوسفند با توجه به تجربه 20 ساله در زمینه تولید و فروش دام اکنون با راه اندازی سایت فروش اینترنتی بستری را به وجود آورده تا مشتریان با خیالی آسوده و به شیوه ای آسان خرید دام را انجام دهند. با مراجعه به سایت بازار گوسفند به آدرس الکترونیکی https://bazargosfand.com می توانید قیمت گوسفند زنده مورد نظر را ببینید و خرید خود را به صورت عمده و یا خرد انجام دهید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "خرید آنلاین و ساده گوسفند زنده در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین و ساده گوسفند زنده در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید