با پرداخت 900 میلیون تومان صاحب این فراری شوید ، عکس

به گزارش وبلاگ ویکی، برند بریتانیایی آمالگام کالکشن که به عنوان متخصص ساخت ماکت های حرفه ای شناخته می شود، از جدیدترین محصول خود که مبتنی بر فراری 296 GT3 است، رونمایی کرد.

با پرداخت 900 میلیون تومان صاحب این فراری شوید ، عکس

امیرمسعود عابدین: خودرویی که می بینید، شبیه به یک ماشین مسابقه ای فراری 296 GT3 است. باله های آن در گوشه های قسمت جلویی قرار دارند و کل خودرو روی مجموعه ای از لاستیک های مسابقه ای پیرلی می ایستد. اما این یک ماشین واقعی نیست. وقتی صحبت از مدل های ماکت در مقیاس بزرگ می شود، نام آمالگام بسیار خوب می درخشد.

  • ببینید | زیباترین فراری 60 سانتی متری!

آمالگام کالکشن مستقر در بریستول بوده و در سال 1985 تأسیس شد. این شرکت در ابتدا بر ایجاد مدل های معماری برای معماران برجسته بریتانیایی و آلمانی آن روز متمرکز بود. همچنین خدمات نمونه سازی محصول، به ویژه ساخت قطعات برای اولین جاروبرقی Dyson را ارائه داد.

مجموعه آمالگام در سال 1995 شروع به ساخت ماکت خودروها کرد و با فراری در سال 1998 شریک شد. این شرکت به دلیل ایجاد مدل های بسیار دقیق از ماشین های معروف، مانند استون مارتین DB5 Vantage و بوگاتی ویرون و غیره شناخته شده است.

این فراری 296 GT3 در مقیاس 1:8، جدیدترین ساخته این شرکت است. طول آن 22 اینچ بوده و نسبت های واقعی را نشان می دهد چرا که با استفاده از داده های CAD واقعی فراری برای خودرو ساخته شده است. به عنوان نقطه شروع، هنرمندان و طراحان آمالگام قالب های مختلفی را برای تولید قطعات ساختند. روند کلی توسعه مدل حدود 3000 ساعت طول کشید و با تمام قطعات تولید شده، مونتاژ هر مدل 300 ساعت طول می کشد.

آمالگام بیان می کند که تمام جنبه های بصری 296 GT3 واقعی در این مدل وجود داشته و در نظر گرفته شده است. این شامل یک فضای داخلی بسیار دقیق و مجهز به کمربند، تسمه، سوئیچ، دستگیره و فرمان مناسب فراری با دکمه ها و سوئیچ ها است. متأسفانه، درپوش موتور باز نمی شود تا موتور V6 توربوشارژ دوقلو را ببینید.

آمالگام 199 عدد از این مدل را خواهد ساخت و این شرکت می تواند هر کدام را با توجه به درخواست مشتری طراحی کند. علاوه بر این، آمالگام به مواردی مانند رنگ های خاص فراری دسترسی دارد، بنابراین سایه هایی که مشاهده می کنید صرفاً نزدیک نیستند، بلکه کاملاً مطابقت دارند. قیمت چنین محصولی بسیار زیاد بوده و در وب سایت آمالگام برچسب قیمتی 18090 دلار (حدود 900 میلیون تومان) دارد. این قیمت حدود 845 دلار از یک نیسان ورسا 2023 بیشتر است!

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ ویکی مراجعه کنید.

  • اولین شاسی بلند غول اسپرت ایتالیایی! / عکس

  • یک میلیارد تومان؛ قیمت ماشینی که حتی نمی توانید سوارش شوید! / عکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "با پرداخت 900 میلیون تومان صاحب این فراری شوید ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پرداخت 900 میلیون تومان صاحب این فراری شوید ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید