این 13 استان امروز منتظر باران باشند ، درگیری 7 استان با وزش باد بسیار شدید

به گزارش وبلاگ ویکی، سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و تگرگ همراه با رعد و برق و وزش باد و گاهی شدید در بعضی نقاط کشور اطلاع داد.

این 13 استان امروز منتظر باران باشند ، درگیری 7 استان با وزش باد بسیار شدید

به گزارش وبلاگ ویکی، سازمان هواشناسی کشور اعلام نمود که امروز در خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، جنوب ایلام و شمال بوشهر رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در بعضی منطقه ها گیلان، مازندران، خراسان رضوی و نیمه جنوبی استان های مرکزی، قم و سمنان بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می گردد.

پنجشنبه (12 آبان) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، غرب فارس، اصفهان، جنوب و شرق لرستان، یزد، خوزستان و کرمان رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت و در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و شرق تهران بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

آدینه(13 آبان) در خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کرمان، فارس و بعضی منطقه ها بوشهر، هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، یزد و شرق سمنان بارش خواهیم داشت.

شنبه و یکشنبه (14 و15 آبان) در بعضی نقاط سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش پراکنده رخ می دهد.طی این مدت بارش تگرگ در دامنه های زاگرس بعلاوه بارش برف در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمالی دور از انتظار نیست.

وزش باد شدید روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (11 و 12 آبان) در بعضی منطقه ها غرب، جنوب غرب، مرکز و شرق و آدینه(13 آبان) در جنوب، شرق و جنوب شرق موجب خیزش گردوخاک خواهد شد. دریای خزر و شمال خلیج فارس نیز چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش بینی می گردد.

شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (12 آبان ) قسمتی ابری و گاهی وزش باد به تدریج افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 21 و روز آدینه (13 آبان )قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طی امروز (11 آبان) اهواز و بندرعباس با دمای 33 درجه سانتیگراد و فردا (12آبان) بندرعباس با دمای 32 درجه سانتیگراد گرم ترین مرکز استان و طی امروز و فردا ارومیه با دمای 1 درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

منبع: همشهری آنلاین

به "این 13 استان امروز منتظر باران باشند ، درگیری 7 استان با وزش باد بسیار شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 13 استان امروز منتظر باران باشند ، درگیری 7 استان با وزش باد بسیار شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید