شروع راه اندازی آسانسور بعضی از ایستگاه های افتتاح شده متروی تهران ، قیمت هر آسانسور مترو چقدر است؟

به گزارش وبلاگ ویکی، بالاخره بعد از چندین ماه تعطیلی آسانسورهای خطوط تازه مترو، اداره استاندارد استان تهران مجوز راه اندازی بعضی از آنها را داد.

شروع راه اندازی آسانسور بعضی از ایستگاه های افتتاح شده متروی تهران ، قیمت هر آسانسور مترو چقدر است؟

اواسط تیر سال جاری بود که خبرنگار وبلاگ ویکی گزارشی از شرایط آسانسورهای خاموش در ایستگاه های مختلف مترو به خصوص در خطوط تازه افتتاح شده، منتشر کرد. در پی این گزارش ها، سازمان استاندارد و شرکت راه آهن شهری تهران با یکدیگر جلساتی را برگزار کردند تا این مشکل را برطرف نمایند. حالا شرکت راه آهن شهری تهران و حومه خاطرنشان کرد که پیرو بازدید ناظران بازرسی اداره استاندارد استان تهران از آسانسور ایستگاه اقدسیه و برطرف ایرادات مورد نظر ایشان، تاییدیه آسانسور این ایستگاه در سامانه مربوطه ثبت و راه اندازی آن شروع شد.

مشکل خاموشی 100 آسانسور مترو به کجا رسید؟ | هزار میلیارد تومان امکانات بدون استفاده مانده است

جزئیات خاموشی آسانسورهای متروی تهران | هر آسانسور نزدیک به 30 تا 40 هزار دلار هزینه دارد | تعریف استاندارد آسانسور مترو باید خاص باشد

توضیحات مدیرکل استاندارد برای استانداردسازی آسانسورهای مترو

در همین زمینه بازدیدهای میدانی از آسانسورهای سایر ایستگاه های بهره برداری شده قبلی نیز به نوبت در دستور کار نمایندگان اداره استاندارد قرار داشته و به نظر می رسد ایستگاه های استاد مشخص، آزادگان، حبیب ا...، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و نمایشگاه شهر آفتاب بزودی مشخص تکلیف شوند.

با وجود اینکه وجود 180 دستگاه آسانسور فعال در خطوط یک، 2 و 5 شبکه متروی تهران که همگی در حال سرویس دهی هستند، حدود 100 دستگاه آسانسور در خطوط 3 ،4 ،6 و 7 به علت عدم صدور تاییدیه اداره استاندارد که معیارهای خاص خود را برای بهره برداری از آسانسورها دارد، بلااستفاده مانده و کوشش برای رسیدن به نقطه نظر مشترک کارشناسان اداره استاندارد و شرکت متروی تهران با برگزاری جلسات هفتگی ادامه دارد.

هر آسانسور به قیمت امروز حداقل یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه خرید، نصب و راه اندازی برای شرکت مترو در بردارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع راه اندازی آسانسور بعضی از ایستگاه های افتتاح شده متروی تهران ، قیمت هر آسانسور مترو چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع راه اندازی آسانسور بعضی از ایستگاه های افتتاح شده متروی تهران ، قیمت هر آسانسور مترو چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید